رفتن به محتوای اصلی

پاکسازی سایت هک شده

توسط دی ۲۹, ۱۴۰۱اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست
پاکسازی وب سایت های هک شده

پاکسازی سایت هک شده (Cleaning the hacked site)

خدمات تخصصی پاکسازی سایت هک شده Cleaning the hacked site از دیگر خدمات دیزاین مای سایت است. این خدمات برای کاربرانی است که نکات ایمنی سایت خود را انجام نداده اند. در این خدمات ضمن پاکسازی کامل سایت، تمام بخش‌های سایت بررسی و پاکسازی می شود. این شرکت در کمترین زمان با دقت بسیار بالا تک به تک فایل های شما را بررسی نموده و وب سایت شما را از هر گونه هک و آلودگی پاکسازی میکند.

مشکلات ناشی از آلود شدن سایت

مشکلات ناشی از هک سایت از جمله :

  • آفلاین شدن وب سایت
  • خراب شدن نتایج گوگل و حذف دائمی نتایج از صفحات Google و حتی دیگر موتور های جستجو
  • ریدایرکت به وب سایت های غیراخلاقی
  • حذف کامل سئو
  • فیشینگ ( جعل صفحات )
  • صفحه قرمز گوگل بر روی وب سایت شما
  • درج محتوای تبلیغاتی در وب سایت
  • سواستفاده از اطلاعات دیتابیس
  • خرابکاری های لینک و بک لینک و ریپورتاژ
  • سنگین کردن هاست
  • لود بسیار سخت وب سایت
  • ….

پیش از حذف هرگونه اطلاعات، مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان به‌روز از آخرین ویرایش اطلاعات خود داشته باشید.  سپس آن را در محل خارج از هاست سایت قرار دهید. پیشنهاد می‌‎شود یک نسخه از فایل پشتیبان سایت را در حافظه رایانه شخصی یا حافظه‌های ابری مانند «گوگل درایو» قرار دهید.

  • پاکسازی وب سایت های آلوده

    برای پیشگیری ، سرور های قدرتمند و امن تهیه کنید

خدمات پاکسازی سایت هک شده بدون از دست رفتن اطلاعات

بررسی کامل سایت

تمام اجزا و بخش‌های سایت و هاست، شامل فایل‌ها و دیتابیس مورد بررسی کامل قرار خواهد گرفت تا باگ‌های مربوطه مشخص شوند.

پاکسازی کامل سایت

برخی مواقع هکرها کدها را در بخش های خاصی از سایت قرار می دهند. ما در شرکت دیزاین مای سایت این موارد را بخوبی می دانیم و در مرحله بررسی سایت این بخش‌ها را شناسایی و تغییرات لازم انجام می دهیم.

کانفیگ امنیتی

ما در این مرحله سیستم  امنیتی محافظتی قوی روی وب سایت شما تنظیم و راه اندازی می نماییم. در مقابل حملات بعدی هکرها به شکل کامل از سایت محافظت شود.

ارائه جدیدترین و به روز ترین راهکارهای آموزشی

تلاش ما این است که از سایت‌های کاربران حفاظت کنیم و برای پاسخ به هر سوال و مشکلی با کمال میل در خدمت کاربران محترم هستیم.  در نهایت نکات و آموش های کاربردی را برای شما آموزش خواهیم داد.

 

کلام آخر : همیشه بروز باشید

در هر صورت اگر مشکلی در آلودگی وب سایت خود داشتید ، چه وب سایتی که با سی ام اس وردپرس و چه هر نوع وب سایتی نیاز به پاکسازی داشتید میتوانید با سپردن آن به شرکت دیزاین مای سایت و یا با ارتباط با یکی از کارشناسان دیزاین مای سایت ، مشکل خود را حتی به صورت تلفنی حل کنید.

تحت هیچ شرایطی نمیتوانید وب سایت خود را پاکسازی کنید میتوانید پس از تماس با مجموعه ما ، با عضویت در پورتال پشتیبانی ارومیه سرور ، اطلاعات خود را به صورت امن در اختیار مجموعه قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن ، تمامی مشکلات آلودگی را حذف و منشاء آن را برای هیشه پاک کنند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و مشاوره در زمینه پاکسازی وب سایت ، میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود 

سوالات متداول شما درباره خدمات پاکسازی سایت هک شده

چقدر طول میکشد وب سایت من پاکسازی شود؟

به طور خلاصه ، پاکسازی وب سایت صفر تا صد ، در سی ام اس هایی نظیر وردپرس ، جوملا و … در طول حداکثر 48 ساعت توسط مجموعه دیزاین مای سایت انجام میگیرد .

 عوامل آلوده شدن وب سایت چیست؟

امکان آلوده شدن وب سایت توسط افزونه یا شخص به صورت مستقیم و غیر مستقیم ( استفاده از شل )  وجود دارد. برای جلوگیری از آلوده شدن وب سایت میتوانید از سرور های قدرتمند دارای فایر وال قوی نظیر ارومیا سرور استفاده کنید.

عبارت های چینی | ژاپنی در  نتایج گوگل  به معنای هک شدن سایت است؟

این یکی از نشانه های هک شدن سایت است که باید پس از پاکسازی سایت، اقدام به تغییراتی در گوگل کنسول کرد تا مجدد گوگل محتوای سایت سالم را ایندکس کند.

4.9/5 - (67 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت