
با توجه به عبور کاربران شرکت دیزاین مای سایت از مرز 2000 کاربر و سوالات متعدد مشتریان در زمینه طراحی وب سایت، سیستم تیکت پشتیبانی راه اندازی شده است ، تیکت به معنای ارسال پیام کتبی به پشتیبان است که در این فایل آموزشی ، نحوه کامل کار با پنل پشتیبانی توضیح داده شده است ، برای شروع میتوانید به آدرس اینترنتی urmiaserver.com مراجعه کرده و یا روی لینک پشتیبانی کلیک کنید در فیلم های آموزشی دیگر ، نحوه ثبت نام ، نحوه سفارش دامنه و هاست آموزش داده خواهد شد .
تمامی درخواست های خود را در همین بخش به بخش پشتیبانی ارسال کنید ، در هنگام ارسال تیکت به موارد زیر توجه کنید :
- هر موضوع را در یک تیکت جداگانه ارسال کنید
- در صورت اورژانسی بودن موضوع ، بعد از ارسال تیکت در بخش پشتیبانی واتس اپ / تماس تلفنی سریعاً یادآوری کنید.
- یک نسخه از تیکت و پاسخ به ایمیل شما بصورت اتوماتیک ارسال میشود ، میتوانید آنها را آرشیو کنید.
- در هنگام ارسال تیکت ، بخش پشتیبانی خود را دقیق انتخاب کنید ( پشتیبانی فنی یا مالی و …. )
- بعضی از تیکت ها نیاز به کار دارند ، از ارسال تیکت های تکراری پرهیز کنید
بخدا کارتون خیلییییییییی درسته
شما لطف دارید ♥
یه تیزر تبلیغاتی برای موبایل فروشی میخوام
هلی شات نیاز داریم
قیمت؟؟
با سلام و وقت بخیر
لطفاً به وب سایت دیگه این مجموعه به آدرس teasers.ir مراجعه کنید همچینن میتوانید با تماس با شرکت راهنمایی های بیشتر با جزئیات دقیق تری را دریافت کنید.