آموزش ارسال تیکت پشتیبانی وب سایت

طراحی وب سایت تدریس آنلاین

با توجه به عبور کاربران شرکت دیزاین مای سایت از مرز ۲۰۰۰ کاربر و سوالات متعدد مشتریان در زمینه طراحی وب سایت، سیستم تیکت پشتیبانی راه اندازی شده است ، تیکت به معنای ارسال پیام کتبی به پشتیبان است که در این فایل آموزشی ، نحوه کامل کار با پنل پشتیبانی توضیح داده شده است ، برای شروع میتوانید به آدرس اینترنتی urmiaserver.com مراجعه کرده و یا روی لینک پشتیبانی کلیک کنید در فیلم های آموزشی دیگر ، نحوه ثبت نام ، نحوه سفارش دامنه و هاست آموزش داده خواهد شد .

تمامی درخواست های خود را در همین بخش به بخش پشتیبانی ارسال کنید ، در هنگام ارسال تیکت به موارد زیر توجه کنید :

  1. هر موضوع را در یک تیکت جداگانه ارسال کنید
  2. در صورت اورژانسی بودن موضوع ، بعد از ارسال تیکت در بخش پشتیبانی واتس اپ / تماس تلفنی سریعاً یادآوری کنید.
  3. یک نسخه از تیکت و پاسخ به ایمیل شما بصورت اتوماتیک ارسال میشود ، میتوانید آنها را آرشیو کنید.
  4. در هنگام ارسال تیکت ، بخش پشتیبانی خود را دقیق انتخاب کنید ( پشتیبانی فنی یا مالی و …. )
  5. بعضی از تیکت ها نیاز به کار دارند ، از ارسال تیکت های تکراری پرهیز کنید

سامانه پشتیبانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]
دیزاین مای سایت

درباره دیزاین مای سایت

با بیش از 1200 نمونه کار طراحی وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

نظرتان را بگویید