رفتن به محتوای اصلی

آموزش ارسال تیکت پشتیبانی وب سایت

توسط اردیبهشت 6, 1400اردیبهشت 6ام, 1400مقالات دیزاین مای سایت
طراحی وب سایت تدریس آنلاین

با توجه به عبور کاربران شرکت دیزاین مای سایت از مرز ۲۰۰۰ کاربر و سوالات متعدد مشتریان در زمینه طراحی وب سایت، سیستم تیکت پشتیبانی راه اندازی شده است ، تیکت به معنای ارسال پیام کتبی به پشتیبان است که در این فایل آموزشی ، نحوه کامل کار با پنل پشتیبانی توضیح داده شده است ، برای شروع میتوانید به آدرس اینترنتی urmiaserver.com مراجعه کرده و یا روی لینک پشتیبانی کلیک کنید در فیلم های آموزشی دیگر ، نحوه ثبت نام ، نحوه سفارش دامنه و هاست آموزش داده خواهد شد .

تمامی درخواست های خود را در همین بخش به بخش پشتیبانی ارسال کنید ، در هنگام ارسال تیکت به موارد زیر توجه کنید :

  1. هر موضوع را در یک تیکت جداگانه ارسال کنید
  2. در صورت اورژانسی بودن موضوع ، بعد از ارسال تیکت در بخش پشتیبانی واتس اپ / تماس تلفنی سریعاً یادآوری کنید.
  3. یک نسخه از تیکت و پاسخ به ایمیل شما بصورت اتوماتیک ارسال میشود ، میتوانید آنها را آرشیو کنید.
  4. در هنگام ارسال تیکت ، بخش پشتیبانی خود را دقیق انتخاب کنید ( پشتیبانی فنی یا مالی و …. )
  5. بعضی از تیکت ها نیاز به کار دارند ، از ارسال تیکت های تکراری پرهیز کنید

سامانه پشتیبانی

۵/۵ - (۸ امتیاز)
ادامه مطلب
طراحی وب سایت برای سوپر مارکت
دیزاین مای سایت

با بیش از 1200 نمونه کار طراحی وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

۲ نظر

پاسخ دهید