رفتن به محتوای اصلی

فیلم برداری هلی شات از مشاغل

گروه طراحی دیزاین مای سایت با ارائه قوی ترین تیم طراحی و توسعه کسب و کار در ارومیه ، حال برای اثبات برتریت خود نسبت به دیگر شرکت ها در استان آذربایجان غربی و حتی دیگر استان ها ، اقدام به تهیه قدرتمند ترین هلی شات با برد 8 کیلومتر و کیفیت فیلم برداری 4K نموده است ، حال تمامی مشاغل ، کارخانجات ، صنایع تجاری و حتی مغازه های بزرگ ، با استفاده از تجهیزات فیلم برداری فوق العاده قدرتمند دیزاین مای سایت میتوانند یک گام خاص و متفاوت تر نسبت به رقبای خود پیش برده و با معرفی محصول/خدمات/مغازه خود در شبکه های مجازی نظیر تلگرام ، اینستاگرام و … کسب و کار خود را رونق ببخشند.

دیزاین مای سایت اولین شرکت طراحی سایت در استان می باشد که با هلی شات فوق حرفه ای Mavic Pro 2 4K اقدام به ضبط تصاویر و فیلم برداری با کیفیت خارق العاده میکند که جذابیت بسیار زیبایی به وب سایت / کاتالوگ / کارت ویزیت /بروشور / تیزر تبلیغاتی و…. میدهد.

در رزومه کاری این شرکت ، فیلم برداری هلی شات از کارخانه سیمان ارومیه ، کارخانه آذر جوش ، کارخانه آلپ رادیاتور ، کارخانه پاستور ، کارخانه کارتن پلاست ، کارخانه سپاک بتن ، شرکت اروم نیرو گستر و…. می باشد که در فایل زیر میتوانید نمونه کارخانه سیمان ارومیه را مشاهده کنید.

فیلم برداری و یا عکاسی صنعتی به صورت حرفه ای از زوایایی که محصول به چشم بیاید و بتوان از آن عکس ها و تصاویر در کاتالوگ ها ، تیزر های تبلیغاتی ، بیلبورد های تبلیغاتی و … استفاده نمود از دیگر خدمات شرکت دیزاین مای سایت بوده که با همکار مجرب و با تجربه انجام میشود ، این تصاویر در کیفیت بسیار بالا بوده و همگی در پسوند Raw ذخیره میشوند که کیفیت خارق العاده ای به محصولات شما می بخشند ، ضمناً تیزر تبلیغاتی تمامی تصاویر محصولات ، محیط کارخانه ، نحوه فعالیت دستگاه ها و معرفی شرکت با استفاده از فیلم های 4K و تصاویر عالی در قالب یک DVD تحویل داده میشود.

مطلب پر بازدید امروز :  طراحی سایت در مشهد
دانلود فیلم هلی شات
4.7/5 - (13 امتیاز)

4 نظر

  • محمد نصرالله زاده گفت:

    از کارخانه نیرو صنعت چقدر میگیرین فیلمبرداری هوایی کنین؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      با سلام
      قیمت ها متفاوت و از1 میلیون تومان شروع میشوند ، عواملی که باعث تغیر قیمت میشوند عبارتند از : مدت زمان فیلم برداری ، میکس و مسترینگ صوت ، تیزر تبلیغاتی ، افتر افکت و جلوه های سبز ویژه و همچنین فاصله شرکت تا محل فیلم برداری.
      لطفاً جهت اطلاع دقیق قیمت با مدیریت شرکت تماس بگیرید.

  • دیزاین مای سایت گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  • سمیه ر گفت:

    سلام
    یک کلیپ از کارخانه میخواستم
    برای کی میتونین تشریف بیارین ؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      سلام
      با مدیریت تماس بگیرید ، البته اگه برای کارخانه اسپوتا بود صحبت های لازم انجام شده است.

پاسخ دهید

تماس با شرکت