رفتن به محتوای اصلی

مدیریت پیج اینستاگرام

توسط بهمن ۱, ۱۴۰۱اسفند ۳ام, ۱۴۰۱مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست
تولید محتوا پیج اینستاگرام

.مدیریت اینستاگرام برای افزایش فالوور (Instagram management to increase followers)

مدیریت شبکه های مجازی ، تولید محتوا و بروز بودن مطالب ، اصلی ترین گام برای موفق بودن در شبکه های مجازی است. همانند مدیریت وب سایت ها که شرکت ما به صورت حرفه ای برای آنها تولید محتوای تخصصی میکند، در زمینه مدیریت شبکه مجازی نیز به صورت فوق العاده تخصصی و حرفه ای تولید محتوا مطابق با تغییرات و آپدیت جدید اینستاگرام انجام میشود که تاثیر فوق العاده بالایی در افزایش فالوور، بازدید کننده و مشتریان شما دارد.

حال این مدیریت شامل چه مواردی میشود؟

درج مداوم مطالب اختصاصی :

تمامی مطالبی که در پیچ اینستاگرام شما درج میشود به صورت اختصاصی توسط شرکت نوشته میشود. ( در بعضی از موراد مطلب به صورت اختصاصی ترجمه میشود. ) یک کاور حرفه ای نیز بر اساس همان محصول/ مطلب طراحی میشود ، محصول منتشر شده امروز ، در روز فردا به صورت استوری نیز منتشر میگردد ، تمامی این مراحل بر اساس سئوی شبکه های مجازی ( رعایت هشتگ های اصولی ) برای افزایش هر چه بیشتر بازدید ها انجام میشود.

درج فایل ویدئویی : 

در صورت نیاز هر ماه تعدادی تیزر تبلیغاتی کوتاه بر اساس نیاز مشتری ، چه به صورت اختصاصی و چه به صورت آماده با صداگذاری های حرفه ای ، نظیر نمونه هایی که در وب سایت تیزر ها منتشر داده شده است ( وب سایت تیزر ها یکی دیگر از وب سایت های شرکت طراحی وب سایت دیزاین مای سایت می باشد که در زمینه تولید محتوا های ویدئویی ، تیزر های تبلیغاتی فعالیت دارد ) در اینستاگرام شما کاربران منتشر میگردد. پس تمامی موارد با رعایت اصول سئو و بهینه سازی انجام میگردد. هر روز حتی روز های تعطیل مطلب مفید در ارتباط با مجموعه فعالیت های شما در پیج شما منتشر میگردد. تمامی فعالیت های ما زیر نظر شما خواهند بود.

تمامی درخواست هایی که از طریق پیج شما میشود ( توسط مشتریان شما ) همان روز در قالب اس ام اس و یا شماره واتس اپ در اختیار شما قرار داده میشود که پاسخی متناسب با نیاز مشتریان به آنها ارسال شود.

ترجمه مطالب اختصاصی :

در بعضی از صنف ها ما میتوانیم به صورت اختصاصی ، مطالب حرفه را از وب سایت های رقیب / همکاران و حتی یوتیوب استخراج کرده و به صورت ترجمه شده در اینستاگرام شما منتشر کنیم. اولین بودن در انتشار بعضی از موارد خصوصاً در بحث تکلنولوژی برای افزایش فالور های شما بسیار مهم است .

مزایای استفاده از پشتیبانی اینستاگرام توسط دیزاین مای سایت : 
  • افزایش فالورر واقعی
  • افزایش اعتبار شرکت/ مجموعه شما
  • پاسخگویی سریع توسط اپراتور شبکه مجازی
  • افزایش ویو / لایک پست ها
  • مشاهده در Explorer اینستاگرام
  • عدم استفاده از فیک ( لایک ، ویو ، فالوور فیک به هیچ وجه انجام نمیشود )
  • بازدید واقعی
  • ترجمه مطالب انگلیسی و درج در پیج

 

      • تولید محتوا پیج اینستاگرام

        مدیریت پیج اینستاگرام

5/5 - (624 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت