رفتن به محتوای اصلی

ابزارهای مفید برای جستجوی دامنه

انتخاب نام دامنه برای محصول  ، سرویس  و یا  شغل خود امروز به یکی از پرچالش ترین  مرحله در ایجاد هویت آنلاین شما تبدیل شده است.  در حالی که انتخاب یک نام عاقلانه برای کسب کار آنلاین مهم است ، ساختن یک نام خلاقانه که بتوانید ماهیت کسب و کار شما را نشات دهد می توانید سخت باشد .بسیاری از کسب و کارهای آنلاین با نام تجاری زیبا و خلاقانه خود هم اکنون جایگاه بسیار ویژه ای برای خود ایجاد کرده اند.

در این مقاله ما شما را با انواع سایت هایی که می تواند شما را در انیخاب نام تجاری موفق دامنه یاری کند، آشنا خواهیم کرد . به طور خلاصه بعد از ثبت هزاران دامنه در شرکت ارومیه سرور ( شرکت زیر مجموعه دیزاین مای سایت ) به این نتایج رسیده ایم که هر چقدر نام دامنه رند و کوتاه باشد در کسب و کار شما بسیار تاثیر دارد. هر چقدر راحت تر بتوانید نام دامنه و وب سایت خود را در پشت تلفن به کاربر اطلاع دهید راحت تر میتوانید محصول خود را به فروش برسانید و یا خدمات خود را معرفی کنید.

خاطر نشان کردن این موضوع خالی از لطف نیست که نامی که برای دامنه خود انتخاب می کنید لازم است به یادماندنی , سرزنده و با روح و بتوانید اطلاعاتی را پیرامون کسب کار شما به مشتری انتقال دهد و از آنجایی که بیشتر دامنه های سطح بالا گرفته شده اند  در حال حاضر انتخاب نام دامنه مناسب کار راحتی نیست .

با کمک این ابزار ها شما قادر خواهید بود بهترین اسم را برای دامنه خود انتخاب کنید .

۱- domainr.com

این امکان را به شما می دهد که با وارد کردن نام دامنه از باز بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کنید و پسوند ها و نام های جدید که با نام دامنه شما مرتبط است را به شما پیشنهاد می دهد .

۲-  www.leandomainsearch.com

در صورتی که نام دامنه انتخاب شده شما گرفته شده است می توانید با وارد کردن در این سایت پیشنهادات جدید برای انتخاب نام دامنه دریافت کنید . این سایت با اضافه کردن پسوند و پیشوند با نام دلخواه شما دامنه های جدید را به شما معرفی می کند .

۳-   www.bustaname.com

BustAName به شما کمک می کند تا بهترین نام را با استفاده از ترکیب کلمات و کلمات هم معنی پیدا کنید . در این سایت شما کلمات مورد نظر خود را که می خواهید در نام دامنه شما به کار رود وارد میکنید و منتظر پیشنهادات سایت می شوید .

۴-www.impossibility.org

یک سایت ساخت دامنه با استفاده از ترکیب کردن پسوند و پیشوند به کلمه مورد نظر شما است .

۵-www.nameboy.com

سایت ساخت دامنه با استفاده از کلمه پیشنهادی شما .

۶-domaintyper.com

یک سایت سریع برای انتخاب نام دامنه است که به شما نشان می دهد آیا دامنه شما قابل خرید است یا خیر .

۷-domize.com

یک سایت حرفه ای برای انتخاب نام دامنه که در صورتی که نام دامنه شما گرفته شده باشد پیشنهاد های جدید و زیادی برای انتخاب نام دامنه جدید به شما می دهد .

۸-domize.com

۹-www.wordoid.com

کلمات جدید ساخته شده که کمتر از ۱۰ حرف است را به شما معرفی می کند . این کلمات مناسب برای ساخت یک برند جدید و نام دامنه است .

۱۰-www.dotomator.com

۱۱-www.domainsbot.com

این سایت از سال ۲۰۰۴ در حال فعالیت است و ایده های شما را دریافت و به نام تبدیل می کند و دامنه های قابل خریداری را به شما نشان می دهد .

۱۲-www.nametumbler.com

۱۳-www.panabee.com

۱۴-www.panabee.com

یک مسیر راحت برای جستجوی نام دامنه ، نام برنامه ، نام برند و شرکت می باشد . در صورتی که نام شما گرفته شده باشد Panabee نام های جدید ترکیبی به شما پیشنهاد می دهد .

ارایه پیشنهاد های جدید اسم دامنه بر اساس کلمات کلیدی که شما وارد می کنید .

5/5 - (2 امتیاز)
مدیر فنی

با بهترین های کشورمان، در فضای مجازی یکّه تازی میکنیم ! طراحی وب سایت ، کانفیگ قدرتمند ترین سرور ، طراحی تیزر تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، فالوور اینستاگرام تخصص ماست فقط کافیست به نمونه کار های ما سر بزنید

پاسخ دهید

تماس با شرکت