رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت در مشهد

توسط آذر ۹, ۱۴۰۱اخبار شرکت دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست
خدمات طراحی سایت در مشهد ( Website design in Mashhad )

خدمات طراحی سایت در مشهد ( Website design in Mashhad )

آیا به‌فکر شرکت مطمئن خدمات طراحی سایت در مشهد ( Website design in Mashhad ) هستید تا کسب‌و‌کار خود‌را با سایت سئو شده حرفه‌ای معرفی‌کنید؟ ما به شما دیزاین مای سایت را معرفی می کنیم. تحلیل دقیق نیازهای شما قبل‌از طراحی سایت، بررسی رقبا، طراحی حرفه‌ای گرافیک سایت و سئو حرفه ای سایت + پشتیبانی واقعی از اصلی‌ترین خدمات شرکت دیزاین مای سایت می‌باشد.

همان طور که می دانید این روزها دیگر صرفا، داشتن یک وب سایت مزیت محسوب نمیشود؛ جنگ امروز برای طراحی سایت های حرفه ای، خاص، گرافیکی طراحی سایت ، سئو و تعداد بازدیدهاست. طراحی وب سایت در مشهد تفاوتی با شهرهای دیگر ندارد. شما وارد یک شبکه جهانی خواهید شد. برای همین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ دیزاین مای سایت به طور مستمر در حال به روز کردن و به کار بردن جدیدترین استراتژی های طراحی سایت و مطابق با الگوریتم های گوگل هستیم.

اصول اصلی طراحی سایت در مشهد

یک وبسایت موفق برای دیده شدن به خدمات پایه و اصولی زیر نیاز دارد:

  1. طراحی درست و جذاب: کاربر با وارد شدن به محیط وب سایت شما باید نگاه و توجه اش جذب شود. طراحی زیبا سبب می شود که کاربر در ثانیه های اول باز شدن وبسایت شما اسکرول کند و بخش های دیگر را ببیند.
  2. رعایت استانداردهای طراحی در سطح جهانی: یک طراح وب سایت باید از جدیدترین افزونه ها، قالب ها، خدمات و استانداردهای طراحی وب سایت آگاهی داشته باشد.
  3. پیاده سازی امکانات به طور کامل: بایستی تمام آنچه کارفرما در وبسایت نیاز دارد به طور تخصصی و درست پیاده سازی شود. هر خطایی بعدها در داخل وبسایت به اعتبار و رنکینگ آن صدمه خواهد زد. برای همین ما تمرکز خود را بر روی پیاده سازی اصولی و درست امکانات نهاده ایم.
  4. پشتیبانی و خدمات پس از تحویل سایت: در نهایت راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت وب سایت و نحوه پشتیبانی نیز به کارفرماها ارائه می‌شود.

خدمات سئو و طراحی وب‌سایت فروشگاهی در مشهد

در‌همین‌ابتدا باید‌گفت که برای طراحی سایت فروشگاهی باید ایمن بودن و سرعت ساعت تست شود و از آنها اطمینان حاصل‌کنید. در کنار اینها خدمات زیر بایستی به وضوح و آسانی قابل نمایش باشند. در نهایت یک لیست مناسب از خدمات و امکانات وب سایت فروشگاهی داشته باشید. البته ما این لیست را به همراه نمونه کارها برای شما آماده کرده ایم.

  • خدمات مربوط به صفحه نمایش محصولات
  • نشان دادن محصولات جدید
  • ارائه تخفیف ها
  • آداپتیو کردن برای گوشی موبایل
  • ایجاد حساب کاربری
  • دسترسی به سبد خرید، ارسال و پرداخت نیز اهمیت دارد.

انواع خدمات سئو و طراحی سایت شرکتی مشهد

تمام شرکت های موفق برای خود وب سایت مخصوص دارند و مردم به طور آنلاین و غیرحضوری نیز می تواند از خدمات آنها بهره ببرد. این نوعی پرستیژ و توان حرفه ای است. پس اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی در مشهد هستید، نباید آن را به تعویق بیندازید. استفاده از تکنولوژی های جدید تحت وب، طراحی جذاب و واکنش گرا، امنیت وب سایت و بخش نیازمندی های کاربران در این نوع طراحی سایت اهمیت زیادی دارند و باید مدام طراح سایت چک شوند.

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

تمامی خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت بعد از اتمام طراحی سایت در مشهد

  • بهترین سئو داخلی (ON PAGE)

سئو و بهینه سازی داخلی سایت یا اصطلاحا on page که حدود 70 درصد فرآیند سئو را تشکیل می دهد.

  • حرفه ای ترین سئو خارجی (OFF PAGE)

سئو و بهینه سازی خارجی سایت یا اصطلاحا off page که حدود 30 درصد از فرآیند سئو را تشکیل می دهد.

  • افزایش نرخ تبدیل

افزایش نرخ میزان بازدید کنندگان به مشتری و خریدار واقعی.

انواع خدمات طراحی سایت در مشهد

رویه سفارش طراحی سایت مشهد

گام اول

در ابتدا باید به شناخت کافی و دقیقی از نیازهای مشترمان دست بیابیم. بدین صورت که طی استراتژی دقیقی به تمامی خواسته های مشتری دست بیابیم.  این امر محقق نخواهد شد مگر با جلسات و صحبت ها و نیازسنجی های مرتب و پیوسته و در نهایت به نتیجه رسیدن و جمع بندی صحبت ها.

مشتری باید امکانات و خواسته های خود از یک سایت را بر اساس نیاز سنجی و ایده هایی که در ذهن دارد برای ما لیست نماید. که البته این بخش اول بررسی امکانات مورد نیاز یک وب سایت برای یک کسب و کار است. پس از مطرح شدن خواسته های مشتری، تیم فنی دیزاین مای سایت برحسب تجربه  امکانات و ماژول های کاربردی تر دیگری هم به لیست مشتری اضافه می کنند.  نهایتا لیست تهیه شده توسط شرکت طراحی‌سایت براساس مسائل فنی و بخش هایی که در آینده ممکن است صاحب سایت نیاز داشته باشد تکمیل می گردد.

گام دوم

گام‌بعدی نوبت‌به طراح گرافیک می‌رسید که براساس اصول‌دقیق و حرفه‌ای ui و ux بهترین‌دیزاین را از‌بابت رابط‌کاربری برای‌مشتری طراحی می‌کند. گرافیک‌کار یا front کار بدین‌شکل است که براساس لیست خدمات تهیه‌شده و سلیقه صاحب سایت طرح‌هایی را تهیه مینماید. طی جلساتی طرح های انواع صفحات سایت به صاحب سایت بر اساس رابط کاربری و رعایت رنگ سازمانی و موارد خواسته شده طراحی و نهایی می کند.

گام سوم

گام بعدی نوبت به فرانت اند کار می رسد . در این مرحله برنامه نویسان Front end که بطور معمول با فریم ورک Bootstrap  برنامه نویسی میشود. به کار گرافیکی ون تک بعدی گرافیک کار پویایی می دهند.

گام چهارم

گام اخر نوبت به روح بخشی به اجزای سایت به کمک برنامه نویسان Back end   می رسد.

وجه تمایز سایت های طراحی شده توسط شرکت دیزاین مای سایت
  • ارائه بهترین خدمات حرفه ای : طراحی های حرفه ای ، منحصربه فرد و خلاقانه ، بهترین شرکت طراحی‌سایت اختصاصی در مشهد
  • بهینه سازی و سئو حرفه ای وب سایت :  با سئوی حرفه ای + نمونه کارهای قوی درخشش وب سایت شما را در صفحات برتر گوگل تضمین می کنیم
  • سرعت لود بالا: ارائه یک وب سایت حرفه ای با لود سایت در سریع ترین زمان
  • ارائه بهترین کیفیت: ارائه بهترین خدمات طراحی گرافیک، سئو و اجرا
  • هاست پرقدرت سی پنل : ارائه هاست پرقدرت و پربازدید رایگان برای سال اول توسط شرکت اورمیا سرور
  • تضمین قیمت طراحی سایت : دیزاین مای سایت با کمترین قیمت ، بیشترین کیفیت بهترین سایت را برای شما ارائه خواهد داد.
  • پرداخت اقساطی طراحی سایت : پرداخت هزینه طراحی سایت به صورت اقساطی و بدون چک و ضامن
  • پشتیبانی واقعی : پشتیبانی و مشاوره تخصصی توسط دیزاین مای سایت
  • 10 سال سابقه در طراحی سایت فوق حرفه ای : نزدیک به 100% رضایت مشتریان

سوالات متداول شما عزیزان در زمینه طراحی و سئوی سایت در مشهد

منظور از بررسی اولیه سایت چیست؟

بررسی اولیه به منظور شناسایی ضعف های سایت ، اشتباهات صورت گرفته در تکنیکال سایت و همچنین بررسی اشتباهات سئویی صورت میگیرد. با بررسی اولیه نقشه ی پیشروی سئو مشخص خواهد شد . بدون این بررسی امکان مشخص کردن مسیر حرکت امکان پذیر نخواهد بود . بررسی شامل چک مشکلات تکنیکال سایت ، چک لینکسازی های داخلی و خارجی ، چک وضعیت کلمات کلیدی ، چک محصولات ، مقالات و … می باشد .

سئو داخلی سایت چیست؟

قبل از اینکه صفحات سایت بتوانند در جستجو گوگل رتبه‌بندی شوند ، لازم‌است که در آن‌ها اصول سئو داخلی رعایت‌شود. سئوی داخلی یا On-Page SEO نشان می دهد که صفحات سایت به یکدیگر مرتبط هستند و بین آن ها پیوندی وجود دارد. در این حالت به Google ایده ای در مورد ساختار وب سایت شما می دهد.

به این ترتیب با رعایت On-Page SEO سلسه مراتب در سایت شما به گوگل اثبات میشود و به شما این امکان را می دهد که به مهم ترین صفحات و پست های سایت تان با پیوند اصولی بیشتر نسبت به صفحات دیگر، ارزش بیشتری بدهید. بنابراین استفاده از استراتژی مناسب پیوند داخلی می تواند SEO شما را تقویت کند!

سئوی خارجی سایت چیست؟

سئو خارجی یا Off-Page SEO درباره هر اتفاق یا فعالیتی است که مستقیما در سایت شما انجام نگیرد. به عبارت دیگر جذب ورودی و ترافیک به وب سایت و نمایش دادن کسب و کار به بهترین شکل به کاربران اینترنت میتواند به عنوان سئو خارجی سایت در نظر گرفته شود.

هزینه طراحی سایت و سئو در مشهد چقدر است؟

حتما با رنج متفاوت طراحی سایت و سئو در مشهد مواجه شده اید. این رنج قیمت ها دقیقا بستگی به نوع طراحی و حجم امکانات و خدماتی دارد که به شما ارائه خواهد شد. ما با به روز کردن امکانات و افزایش حجم هر کدام از پنل ها به دنبال کیفیت بخشیدن به کسب و کارهای اینترنتی شما هستیم.

شما با هر میزان بودجه ای می توانید در یکی از پنل ها صاحب وبسایت مناسب و کارآمد خود شوید. اما حتما باید از قبل اهداف، خدمات و نوع کسب و کار خود را مشخص کرده باشید. سپس در راستای شفاف سازی و راهنمایی های بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

ارتباط سریع با دیزاین مای سایت

برای تماس برای استعلام قیمت و یا پشتیبانی در طول ساعات روز ، از ساعت 9 صبح تا 7 عصر میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

  • آدرس دقیق دفتر تهران : اقدسیه ،  نرسیده به مینی سیتی،  جنب بانک پاسارگاد ، پلاک 113 ، طبقه چهار واحد 403
  • تلفن ثابت : 02171057122

4.9/5 - (823 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت