رفتن به محتوای اصلی

اخذ مجوز ساماندهی برای وب سایت

اخذ مجوز ساماندهی

مجوز ساماندهی Samandehi License

ساماندهی بستر سازی برای تولید انبوه محصولات فرهنگی دیجیتال و حمایت از توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال است یک مجوز که در کنار مجوز اینماد برای وب سایت ها اخذ میشود ، جدا از توضیحاتی که در وب سایت ساماندهی آورده شده است ، خدمات دیگری نیز در وب سایت ارائه میدهند نظیر :

    • اخذ مجوز برای وب سایت
    • اخذ مجوز برای شبکه های اجتماعی
    • نرم افزار های موبایلی
    • نرم افزار و محتواهای دیجیتالی بر حامل
    • مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتالی

دلایل نیاز به مجوز ساماندهی

مواردی که در ساماندهی برای وب مستران مخصوصاً برای کاربران خبری / مالتی مدیا بسیار حائز اهمیت است ، عدم فیلتر وب سایت در صورتی که مطلبی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در وب سایت خودتان درج کنید ، قبل از اقدام قانونی و فیلتر شدن وب سایت شما ، ایمیل و گاهاً پیام کوتاهی از ساماندهی دریافت خواهید کرد که برای حذف مطلب مورد نظر اقدام کنید ، در واقع ساماندهی فرصتی برای جلوگیری ازبسته شدن وب سایت در کشورمان (فیلتر شدن ) انجام میدهد.

مجوز ساماندهی وب سایت

شرکت اخذ مجوز ساماندهی

شرکت طراحی وب سایت دیزاین مای سایت در طول مدت 24 ساعت این مجوز را برای وب سایت شما اخذ کرده و در وب سایت، اپلیکیشن و یا دیگر مجموعه های مورد نیاز شما راه اندازی میکند.

مطلب ترند امروز :  طراحی سایت در ارومیه

برای سفارش اخذ مجوز ساماندهی در وب سایت خود میتوانید با شرکت تماس گرفته و یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید. کافیست با شماره های شرکت تماس گرفته و یا بر روی لینک تماس با ما کلیک کنید.

سوالات متداول اخذ مجوز ساماندهی برای وب سایت

آیا مجوز ساماندهی اجباری است؟

مجوز ساماندهی به طور خلاصه خیر اجباری نیست ولی اخذ آن کمک شایانی به پایداری وب سایت شما میکند. جلوگیری از فیلترینگ ، کپی رایت ، حذف محتوا قبل از فیلترینگ از اصلی ترین مزایای آن است.

چقدر زمان میبرد تا مجوز ساماندهی ما توسط شما گرفته شود؟

به طور خلاصه در کمتر از 24 ساعت مجوز ساماندهی اپ ، وب سایت ، کانال های شبکه مجازی شما توسط دیزاین مای سایت اخذ شده و بر روی سیستم مورد نیاز شما نصب میگردد.

معایب مجوز ساماندهی چیست؟

تنها معایب ساماندهی کند بودن کد های آن است ( فقط در وب سایت های وردپرسی این مشکل وجود دارد ) که این مشکل به صورت تضمینی توسط ما حل میگردد

5/5 - (6 امتیاز)

پاسخ دهید

تماس با شرکت