رفتن به محتوای اصلی

نحوه دور زدن تحریم گوگل مپ در دامنه های IR

همانگونه که اطلاع دارید وب سایت گوگل مپ تمامی دامنه های آی آر که از این سرویس در وب سایت خود استفاده میکردند را تحریم کرد و هیچ وب سایتی نمیتواند از این پس از این سیستم استفاده نماید . هیچکس حتی شرکت دیزاین مای سایت از زمان خروج این دامنه از تحریم ها خبر ندارد ، ولی با توجه به سابقه درخشانی که گوگل در تحریم کردن این دامنه ها و آی پی های کشورمان در خدماتی چون گوگل آنالیز و بخش Resolve مشکلاتی که در گوگل وب مستر تولز میفرستد دارد ، ظاهراً این تحریم همیشگی باشد به همین دلیل سعی بر برطرف کردن این مشکل داریم :

اگر دامنه شما غیر از IR باشد ( مثل com . net , co, info , …… ) نیازی به این آموزش ندارید و وب سایت شما تحریم نشده است البته از سیستم هوشمند گوگل بعید به نظر هم نمیرسد که بعد ها وب سایت هایی که فارسی باشند را نیز تحریم کند!

اگر دامنه شما جدید باشد و کلاً چند هفته بیشتر از ثبت دامنه شما نگذشته باشد ، بهتر است دامنه خود را عوض کنید و یک دامنه غیر از IR تهیه کنید که بعد ها هم میتوانید دامنه آی آر خود را به دامنه جدید خود ریدایرکت کنید ، عملاً به این صورت چیزی از دست نمیدهید ، ولی اگر دامنه شما قدمتی طولانی تر داشته باشد و به اصطلاح ایندکس های زیادی نزد گوگل داشته باشید و از طرفی گوگل مپ نیز برای شما مهم باشد میتوانید یک دامنه غیر از Ir تهیه کنید و گوگل مپ را در آن اجرا کنید ، حال به وسیله آی فریم یا Iframe میتوانید همان نقشه را در وب سایت خودتان فراخوانی کنید. ضمناً  برای ایجاد گوگل مپ در وبسایت جدید، یک پروژه جدید در کنسول توسعه دهندگان گوگل (Google Developers Console) بسازید و از پروژه و api Key قبلی استفاده نکنید. که این کار احتمال تحریم مجدد دامنه جدید شما را افزایش میدهد.

برای تمامی کاربران شرکت دیزاین مای سایت  یک دامنه تهیه شده است که به صورت رایگان این سیستم بر روی وب سایت آن ها فعال خواهد شد فقط با توجه به اینکه تعداد مشتریان این شرکت 4 رقمی است ، بهتر است درخواست خود را از طریق تماس با ما یا شبکه مجازی تلگرام برای ما بفرستید و منتظر باشید که دامنه شما نیز در لیست نوبت قرار بگیرد.

 

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

۷ نظر

پاسخ دهید

تماس با شرکت