رفتن به محتوای اصلی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

توسط بهمن ۳, ۱۴۰۱مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی (Shop website design price)

برای درخواست طراحی وب سایت و اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی (Shop website design price) و سئو حرفه ای با دیزاین مای سایت در ارتباط باشید. شرکت طراحی وب سایت دیزاین‌مای‌سایت با بیش از بیست سال سابقه درخشان اقدام‌به طراحی سایت فروشگاهی با نازل‌ترین قیمت می‌کند. همان‌طور که می‌دانید در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند.
امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است. این موارد ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند. اما باید گفت که امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند.

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی شاید از مواردی باشد که ذهن خیلی از شما را مشغول به خود کرده است. آیا تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی گرفته اید؟ نمیدانید چه مقدار بودجه باید کنار بگذارید؟ مشورت با مشاوران دیزاین مای سایت می تواند بسیار در رابطه با این موضوع به شما کمک کند. نحوه طراحی سایت فروشگاهی، امکانات استفاده در سایت و … می تواند در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیز بگذارد. در ادامه یکسری امکانات سایت فروشگاهی بررسی خواهد شد که به کار بردن هرکدام از آن ها در سایت روی قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار خواهد بود.

 

طراحی سایت فروشگاهی کاملا ریسپانسیو و قابل نمایش در انواع موبایل و تبلت و کامپیوتر

با توجه به گسترش شبکه اینترنتی روز به روز به تعدادکاربران اینترنتی در سایت ها و شبکه های اجتماعی افزوده می‌شود. اکثر کاربران بیشتر کارهای خود را به صورت آنلاین و از طریق گوشی های هوشمند یا تبلت انجام می دهند. سایت ریسپانسیو یعنی اینکه سایت روی هر نمایشگری در هر ابعادی ازجمله موبایل یا تبلت به‌صورت واضح نمایش داده‌شود. این ویژگی یکی از موارد بسیار مهمی مخصوصا در سایت های فروشگاهی است . زیرا کاربران در هر مکانی که باشند به وسیله گوشی هوشمند خود می توانند به راحتی تمامی بخش های سایت فروشگاهی شما را مشاهده  کنند. در نهایت محصولات مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهند. ریسپانسیو کردن سایت در قیمت طراحی سایت فروشگاهی موثر است.

خدمات سئو در طراحی سایت فروشگاهی

استفاده از خدمات و تکنیک های سئو هنگام طراحی سایت فروشگاهی بسیار در توسعه آن موثر است زیرا باعث می شود سایت در صفحه اول جستجو قرار بگیرد  و میزان بازدید از آن افزایش پیدا کند. برخی شرکت ها به میزان استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت فروشگاهی، هزینه دریافت می کنند.

چند زبانه بودن سایت تعیین کننده قیمت طراحی سایت فروشگاهی

بسیاری از کسب و کارها محدود به ایران نبوده و با سایر کشورها در ارتباط هستند. به همین دلیل سایتشان باید به نحوی طراحی شود که از زبان دیگری نیز پشتیبانی کند. سایت های دوزبانه یا چند زبانه به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا روابط خود را گسترده تر کنند.

با گسترش ارتباطات با سایر کشورها، می توانید فروش و اعتبار برند خود را افزایش دهید. به طور کلی هزینه طراحی سایت های چندزبانه از وب سایت های معمولی، کمی بیشتر است.

سایر فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری
  • زبان برنامه نویسی
  • طراحی اختصاصی
  • قیمت دامنه
  • ارائه هاست پر قدرت و پربازدید و سئو پسند
  • خدمات پشتیبانی
  • مدت زمان تحویل پروژه
5/5 - (6 امتیاز)
مدیر فنی

با بهترین های کشورمان، در فضای مجازی یکّه تازی میکنیم ! طراحی وب سایت ، کانفیگ قدرتمند ترین سرور ، طراحی تیزر تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، فالوور اینستاگرام تخصص ماست فقط کافیست به نمونه کار های ما سر بزنید

۲ نظر

  • رامین رضاوند گفت:

    سلام
    یک وب سایت همکاری در فروش رو چند طراحی میکنید و چقدر طول میکشه؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      سلام و وقت بخیر جناب رضاوند
      در زمینه هزینه طراحی وب سایت ، لطفاً با مدیریت شرکت تماس بگیرید
      طراحی وب سایت با توجه به امکانات و تا مشخص شدن زمان طراحی ، امکان ارسال هزینه وجود ندارد. لطفاً با شرکت تماس گرفته و تمامی امکانات مدّ نظر خودتون رو اعلام کنید

پاسخ دهید

تماس با شرکت