رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت در خوی

توسط اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۶اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

شرکت دیزاین مای سایت با سابقه بیش از 12 سال در زمینه طراحی وب سایت و اولین و قدرتمند ترین شرکت طراحی سایت در آذربایجان غربی با بیش از 550 نمونه کار موفق با سئو و بهینه سازی بسیار بالا و پشتیبانی مادام العمر رایگان با افتخار اعلام میدارد که در شهر زیبای خوی نمونه های متعددی داشته و بهترین گزینه برای کاربران در زمینه طراحی وب سایت می باشد.

طراحی وب سایت های بسیار هوشمند و ریسپانسیو با قیمت مناسب و سرعت لود عالی ( بسیار پر سرعت ) روی هارد های SSD و همچنین وب سرویس های لایت اسپید برای اولین بار در غرب کشور به صورت مادام العمر از دیگر ویژگی های شرکت دیزاین مای سایت ( صبا ارتباط ) می باشد.

ما اولین شرکت از لحاظ اولویت در ارومیه هستیم و در تمامی شهر های استان عزیزمان طراحی وب سایت داشته ایم ، شهر های دیگر مثل نقده ، سردشت ، مهاباد ، میاندوآب ، خوی و….

برای اطلاع رسانی از نمونه کار های ما میتوانید به قسمت نمونه کار های ما مراجعه کنید ، فقط در نظر داشته باشید که در این قسمت فقط 10 الی 20 درصد نمونه کار ها قرار میگیرند ، برای اطلاع از دیگر وب سایت های طراحی شده با شرکت هماهنگ کنید یا میتوانید از طریق تلگرام به آدرس designmysite@ مکاتبه داشته باشید. ( آموزش های سئو و تمامی آپدیت های Google در این کانال تلگرام درج میشوند).

تمامی وب سایت های طراحی شده شرکت دیزاین مای سایت به صورت فول ریسپانسیو بوده و توسط تیم حرفه ای پشتیبانی میشوند ، وب سایت ها بر اساس PHP طراحی شده و در صورت درخواست مشتری میتوان از دیگر فریمورک های این زبان و حتی دیگر زبان ها نظیر asp.net استفاده کنیم.

تمامی وب سایت های طراحی شده دارای بهینه سازی فوق العاده بالا و قدرتمند می باشند و این بدین معناست که وب سایت شما پس از طراحی در صفحات برتر گوگل ( اولین نتایج ها ) منتشر خواهد شد که نقش بسیار بزرگی در افزایش تعداد کاربران شما دارد. گاهاً بعضی از همکاران وب سایت ها را در تعداد صفحات محدود میکنند برای مثال وب سایت ها را براساس هزینه و صفحات تقسیم بندی میکنند که 2 صفحه فلان قیمت ، 3 صفحه فلان قیمت ! هوشیار باشید که در شرکت ما افزایش صفحات هیچ ارتباطی به قیمت نداشته و شما 20 صفحه هم بخواهید بدون هیچگونه درخواست وجه طراحی و اجرا خواهد شد.

فقط کافیست برای ارتباط با ما از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایید و یا با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید

همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود. تماس با ما

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

۶ نظر

پاسخ دهید

تماس با شرکت