رفتن به محتوای اصلی

شرکت طراحی وب سایت دیزاین مای سایت با به کار گیری قوی ترین مترجمان در زمینه ترجمه زبان عربی ، اولین شرکت طراحی سایت به زبان عربی است که بزرگترین وب سایت های کشور را طراحی میکند ، یکی از وب سایت های طراحی به زبان عربی ، وب سایت کارخانه سیمان ارومیه به آدرس اینترنتی : u-w-cement.com/ar می باشد که بیش از 15 صفحه کامل ترجمه شده است.

وبسایت هایی که در دیگر زبان ها ترجمه میشوند حتماً باید بر اساس اصول و قوانین آن زبان ترجمه شوند که از لحاظ حیثیتی و آبرو بسیار مهم است ! زیرا وب سایت هایی مثلاً به زبان انگلیسی ترجمه شده اند که تمامی مطالب ها به وسیله ربات های آماده مثل گوگل ترنسلیت ترجمه شده اند ، طبیعتاً این نوع ترجمه ها برای کسی که زبان اصلی آن انگلیسی است اصلاً جالب نیست. پس برای هر نوع زبان نیاز به مترجم های خاص و دقیق است که همگی در اختیار شرکت دیزاین مای سایت می باشد ، این شرکت با به کار گیری نیروی کاری حرفه ای ، از طراحی وب سایت به زبان های انگلیسی ، عربی ، ترکی استانبولی ، کردی عراق و … توانسته است که بسیاری از وب سایت های مهم از جمله کارخانجات تولیدی را ترجمه و راه اندازی نماید.

وب سایت در زبان های مختلف به بازدید وب سایت کمک شایانی میکند و باعث ورود کاربر از موتور های جستجو به وب سایت شما خواهند شد ، معمولاً وب سایت های ایرانی به زبان های انگلیسی و عربی و همچنین ترکی استانبولی و کردی عراق ، بیشترین ترجمه ها را دارند ، و دلیل این ترجمه ها کشور های همسایه در ارتباط به این زبان هاست.

وب سایت عربی نیز یکی از زبان هایی است که توسط این شرکت ترجمه شده و در کمترین زمان ممکن تحویل مشتری میگردد ، اگر وب سایت شما را شرکت دیزاین مای سایت طراحی کرده باشد ، راه اندازی زبان عربی در زمان کمتری صورت خواهد پذیرفت ، ولی در صورت ترجمه وب سایت شما به زبان عربی ، طبق مطالب وب سایت ، زمان راه اندازی متفاوت خواهد بود ، برای ارتباط با شرکت دیزاین مای سایت و استعلام قیمت طراحی ها میتوانید با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید.

 

4.8/5 - (35 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

۴ نظر

  • Sara bayat گفت:

    با سلام
    ما یک شرکت تولیدی آی سی یو در مشهد هستیم که هم این قطعات رو تولید و هم به صورت وارداتی تو کشور های عربی توزیع میکنیم
    حال جسارتاً هزینه طراحی سایتی با اطلاعات تخصصی آی سی به چه شکلی هست؟ لطفاً هزینه های مواردی که امکان پرداختش هست رو از طریق فکس به شماره های شرکت ارسال کنید
    ۰۵۱…..
    ضمناً از طریق همین ایمیلی که تو بخش ایمیل قرار دادم میتونین ایمیل کنید
    ممنونم

  • محمد رضا عربلو گفت:

    سلام علیکم
    جسارتا ترجمه ها رو خود شرکت انجام میده؟

پاسخ دهید

تماس با شرکت