رفتن به محتوای اصلی

دامنه ها را هیچوقت پارک نکنید

توسط تیر ۲۰, ۱۴۰۲اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

‌‌دامنه ها را هیچوقت پارک نکنید (Never park domains)

دیزاین مای سایت ، مقاله پارک دامنه و اشتباه های رایج در طراحی وب سایت :

اشتباه رایجی که وجود دارد استفاده از دامنه های پارک شده‌است و علت آن که نباید دامنه‌دیگری روی سایت خود پارک کنید این است که نباید آدرس سایت و تک تک صفحات با چند آدرس همزمان باشد.در این حالت یکی از دامنه‌ها به تشخیص گوگل رتبه نخواهد گرفت.زیرا عینا یک سایت کپی است (duplicate content) !

استفاده از دامنه های پارک شده به یکی از دلایل زیر است که به شرح هر کدام و راه حل آن می پردازیم:

صاحب وب سایت می خواهد، سایتش با چند آدرس در دسترس باشد. این یک اشتباه بزرگ است! اگر میخواهید سایت شما با چند آدرس بالا باشد، نباید دامنه پارک کنید. باید ۳۰۱ ریدایرکت نمایید. نباید صفحات شما با دو آدرس نمایش‌داده شوند. اگر آدرس های دوم و سوم و … زده‌شد، به جای نمایش صفحه، باید به آدرس اصلی منتقل شود.

صاحب وب سایت‌دامنه های فارسی خریده و برای افزایش رتبه همه را روی سایتش پارک کرده است.
هیچ ربطی به رتبه ندارد.(آموزش تأثیر نام دامنه در سئو را مطالعه کنید).همچنین اگر هم تأثیر داشته باشد، همانطور که در بالا گفته شد، شما با این کار چندین کپی از سایت خود درست کردید و همه سایت های شما کپی شده اند.هر چه سریعتر دامنه های اضافی را به جای پارک، ریدایرکت کنید و دست از این تفکرات آماتورانه (که دامنه فارسی با کلمات کلیدی خریده اید روی سایت خود پارک کنید رتبه می گیرید) بردارید.

پیامد پارک دامنه

صاحب وب سایت از سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کند که به ناچار دارای دو یا چند آدرس می شود
در این حالت هیچ کاری نمی توان کرد. تنها باید شانس داشته باشید که دامنه شما، آدرس اصلی از نظر گوگل تلقی شود. برای کمک به گوگل و موتورهای جستجو، در ابتدای تأسیس سایت خود باید به انتشار مطالب و محتوای خود در سایت های دیگر، و لینک سازی قوی روی دامنه خود بپردازید ، به نظر شخص بنده هیچوقت دامنه را نباید پارک کرد. زیرا هر دو دامنه پس از مدتی ارزشی که نزد گوگل دارد را از بین‌رفته و بازدهی آن نزدیک صفر خواهد شد

منبع : دیزاین مای سایت

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت