رفتن به محتوای اصلی

تخفیف ویژه طراحی سایت در سال 1396

توسط اسفند ۲۹, ۱۳۹۵اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

با سلام خدمت تمامی کاربران طراحی وب سایت  دیزاین مای سایت و بازدید کننده های این وب سایت ، با تبریک فرا رسیدن سال جدید به اطلاع کلیه یوزر ها و بازدید کنندگان میرسانیم که با تغیر سیاست های شرکت در سال جدید تصمیم به پکیج های ویژه ای از طراحی سایت نموده ایم که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

از آنجا که شرکت طراحی وب سایت در آذربایجان غربی و سراسر کشور کم نیست شرکت در سال جدید با چالش هدفمند و بهینه سازی وب سایت ها بر اساس آخرین متد که در تاریخ 11 مارس 2017 توسط گوگل انجام گرفته است به صورت رایگان برای مشتریان قدیمی و تخفیف 40 درصدی برای یوزر های جدید اعمال خواهیم کرد که در این تغییر متد که به تازگی توسط وب سایت گوگل اعمال شده است  ؛ قادر خواهید بود که وب سایت خود را با سرعت فوق العاده بالایی به صفحه اول گوگل آورده و از مزایای بازدید کنندگان بسیار بالا در وب سایت خود بهره مند شوید. به این دلیل اسم این سیستم را چالش گذاشته ایم که اولین شرکت طراحی سایت در کشور هستیم که در نظر دارد این تغییرات را بر روی وب سایت های مشتریان اعمال کند.

تغییر بر روی هر وب سایت به طور میانگین 12 ساعت به طول خواهد انجامید و وب سایت شما پس از آپدیت های سئو و بهینه سازی ، تغییرات قابل محسوسی در تمامی نتایج گوگل ، بینگ ، یاهو و دیگر موتور های جستجو را خواهد داشت ( تغییر در گوگل حتمی است ولی تغییر در یاهو و بینگ پس از مدت زمان حدود یک الی دو ماه خواهد انجامید)

با ثبت سفارش خود در طول این تخفیف ، از تبلیغ رایگان وب سایت خود در 2 گروه تلگرامی 100 هزار نفری و 70 هزار نفری از شهر ارومیه و سراسر کشور برخوردار خواهید بود که وب سایت شما و همچنین حوزه فعالیت شما به صورت رایگان به 170 هزار نفر به صورت رایگان ارسال خواهد شد ( این تعداد رو به افزایش می باشد)

همچنین در سال جدید تصمیم گرفته شده که تعداد اقساط وب سایت های مشتریان از 3 به 5 افزایش دهیم و از جهتی آموزش سئو ویژه کاربران جدید رایگان در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به اینکه سئو و بهینه سازی در پشتیبانی امری بسیار وقت گیر و زمان بری می باشد ، برای مدت زمان 1 ماه ( از اول فروردین تا 30 فروردین ) تمامی سفارشات سئو و بهینه سازی وب سایت با تخفیف قابل توجهی انجام خواهد پذیرفت.

برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود و همچنین استفاده از تخفیف های ویژه شرکت صبا ارتباط ( دیزاین مای سایت ) کافیست با شماره های شرکت حتی در روز های تعطیل تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید

با تشکر / دکتر ثریابند – مدیریت شرکت دیزاین مای سایت

با آرزوی موفقیت در سال جدید

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت