رفتن به محتوای اصلی

افزایش سئوی سایت

توسط فروردین ۷, ۱۳۹۶اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

در سئو و بهینه سازی وب سایت عوامل بسیار متفاوت و متنوعی تاثیر دارند ، از این تعداد میتوان به سرعت سرور ، نوع سرور ، آی پی سرور و حتی مطالب غیر بروز و یا بروز تاثیرات بسیار زیادی دارد.

در امر سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، یک امر همیشه اولین حرف را میزند آن هم مطالب تازه واختصاصی است ، گوگل تشنه مطالب تازه و جدید است و همراه سعی میکند وب سایت هایی که مطالب جدید را انتشار میدهند در سطر اولین وب سایت هایی باشد پس همیشه به خاطر داشته باشید که در سئوی سایت جدید ترین مطالب را انتشار دهید و از هیچ وب سایتی هیچ مطلبی را کپی نکنید ، اگر احیاناً مجبور شدید از یک وب سایت و یا یک وبلاگ مطلبی را کپی کنید ، مطلب اصلی را آتقدر تغییر دهید که تشخیص کپی آن برای وب سایت گوگل مشکل باشد.

گوگل ، دائم در حال تغییر متد های سرچ خود می باشد و همواره به زبان انگلیسی آخرین تغییرات خود را به گوش وب مستران میرساند ، اگر به زبان انگلیسی آگاه باشید میتوانید سریع تر از هر کاربری این اطلاعات را دریافت و براساس آخرین تغییرات وب سایت گوگل تغییرات خود را اعمال کنید ، طبیعتاً هر وب سایتی که سریع تر بهینه سازی خود را شروع کند ، همیشه یک قدم جلوتر از دیگر وب سایت های همنام و رقیب خود خواهد بود ، وب سایت دیزاین مای سایت برای تمامی مشتریان این تغییرات را به صورت رایگان ارسال میکند ، حتی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و در کانال مخصوص دیزاین مای سایت این اطلاعات را منتشر میکند.

برای بهینه سازی وب سایت باید مطالب جدید را همیشه در یک ساعت خاصی انتشار دهید ، یکی دیگر از مهمترین عوامل پس از انتشار مطالب در ساعات منظم لینک دهی دیگر وب سایت ها به سایت شماست ، هر چقدر که سایت شما از لحاظ لینک دهی بیشتر و بهتر عمل کند گوگل از نظر لینک دهی ، وب سایت شما را در نتایج بالاتری ثبت خواهد کرد پس همین امروز برای ثبت وب سایت های خود در وب سایت های معتیر اقدام کنید ، در نظر داشته باشید که عامل سنجش بک لینک اتوریتی می باشد پس از وب سایت هایی خریداری نکنید که از نظر اتوریتی ضعیف می باشند ، سریع ترین راه این است که با مشاوران شرکت دیزاین مای سایت تماس گرفته و یک مشاوره رایگان داشته باشید ، این شرکت پک های بک لینک و بسیار قدرتمندی را دارا می باشد که برای تمامی مشتریان خود که به رتبه گوگل خود اهمیت میدهند اهدا میکند ، در کل لینک و یا همان بک لینک برای سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار مفید است هر چند خود این لینک دهی نیز دارای بخش های تخصصی می باشد که به راحتی نمیتوان از آن گذشت.

اگر میخواهید همیشه رتبه گوگل بسیار خوبی داشته باشید ، مطالب گوگل را دنبال کنید ، و همچنین وب سایت خود را بر اساس آن چه که در محتوای آن موجود است ، بر اساس گوگل اینستانت پر از کلمات کلیدی معتبر نمایید ، به این شکل شما همیشه از لحاظ وب مستری آپدیت بوده و رتبه دائمی شما بهینه تر و مستحکم تر در صفحه اول گوگل خواهد بود ، همچنین با کمی هوشیاری میتوان وب سایت خود را برای دیگر موتور های جستجو نظیر بینگ نیز بهینه سازی نمود .شرکت دیزاین مای سایت بزرگترین و معتبر ترین شرکت سئو و بهینه سازی در غرب کشور بوده و بیش از 550 نمونه کار قدرتمند در صفحه اول گوگل دارد ، این آمار تصادفی و یا اتفاقی نیست ، همکاران شرکت با مدرک دکتری ، همیشه آپدیت ترین مطالب را دانلود و به صورت رایگان ترجمه کرده و در اختیار کاربران وب سایت هایی قرار میدهند که به این مطالب علاقه مند هستند.

همین امروز میتوانید از سئو و بهینه سازی های شرکت و آپدیت های دائمی و رایگان صبا ارتباط استفاده کرده و یک وب سایت معتبر داشته باشید.

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت