رفتن به محتوای اصلی

آموزش طراحی وب سایت در ارومیه

شرکت طراحی دیزاین مای سایت ، اولین شرکت طراحی وب سایت حرفه ای در ارومیه با بیش از 700 نمونه کار موفق و بیش از 1000 نمونه کار سئو و بهینه سازی در صفحات اول گوگل ، در نظر دارد که به صورت کاملاً رایگان ، آموزش طراحی سایت مجازی را از شهریور ماه 1396 به صورت کاملاً رایگان و مجازی شروع کند ، در این آموزش که تماماً به صورت فیلم خواهد بود ، فیلم های ویدئویی برای زبان های برنامه نویسی ، css , html . js , php , json , و در آینده بسیار نزدیک ، زبان های برنامه نویسی جاوا ، #C و همچنین ++C را به صورت کاملاً رایگان و به صورت فیلم ، در اختیار کاربران قرار دهد ، شاید در فضای مجازی ، آموزش های وب به وفور یافت شود ، ولی هیچوقت این آموزش ها به راحتی نمیتوان درک کرد مگر اینکه به وسیله یک تیم طراح سایت حرفه ای که با همه دستورات آشنایی دارند گفته شود ، این فیلم ها به صورت اختصاصی توسط تیم طراحی سایت دیزاین مای سایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و در نظر داریم از میان فریمورک های پی اچ پی ، لاراول را در اولویت قرار داده و از این سیستم نیز در آموزش های خودمان استفاده کنیم.

فیلم های منتشر شده توسط همکاران شرکت ، به صورت انحصاری و با لوگوی شرکت انتشار داده خواهند شد و تمامی آموزش ها با کیفیت بالا قابلیت دانلود خواهند داشت ، کاربران میتوانند در صورت نیاز ، فیلم ها را با کیفیت HD دانلود نمایند. آموزش ها ، از سی اس اس و اچ تی ام ال شروع شده و پس از پایان این دوره که حدود 2 ماه به طول خواهد انجامید ، آموزش کامل PHP را شروع خواهیم نمود. تمامی آموزش ها بر اساس آخرین متد برنامه نویسی بوده ، و آموزش اسلایدر سه بعدی شبیه وب سایت دیزاین مای سایت ، افکت های جدید و جذاب ، تماماً توضیح داده خواهد شد.

به وسیله این آموزش هایی که شرکت طراحی وب سایت دیزاین مای سایت ، بزرگترین شرکت طراحی وب سایت در آذربایجان غربی در اختیار شما قرار خواهد داد ، به راحتی خواهید توانست قوی ترین و زیبا ترین وب سایت ها را با گرافیک دلخواه طراحی و پیاده سازی نمایید ، کافیست به وب سایت ما سر زده و آخر هر هفته ، فیلم مورد نظر را یا آنلاین تماشا کرده و یا اقدام به تماشای آن نمایید ، همچنین آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت که از تخصص های شرکت ما با بیش از 1000 نمونه کار می باشد ، به صورت کاملاً جامع و شفاف توضیح خواهیم داد، نحوه تگ گذاری ، استفاده از کلمات کلیدی ، لینک دهی و سیستم بک لینک گیری ، سئو در متن ، هاور های هوشمند سئو ، آپدیت های منظم گوگل . … به صورت فیلم قابل نمایش خواهد بود.

تمامی آموزش ها از اول مهر ماه 1396 به صورت مرتب بر روی وب سایت اعمال خواهد شد.

 

 

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

۲ نظر

پاسخ دهید

تماس با شرکت