رفتن به محتوای اصلی

سئو و بهینه سازی فوق حرفه ای

توسط بهمن ۴, ۱۴۰۱خرداد ۲۴ام, ۱۴۰۲مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

سئو و بهینه سازی فوق حرفه ای (Super professional SEO and optimization) ، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو

دیزاین مای سایت افتخار ارائه خدمات سئوی فوق حرفه ای مثل SEO سایت شرکتی و فروشگاهی و … برای افزایش درآمد صاحبین کسب و کار الکترونیک را دارد.

انواع خدمات دیزاین مای سایت

شرکت دیزاین مای سایت با افتخار اعلام میدارد که تمامی وب سایت های طراحی شده بلا استثنا در تمامی کلمات حساس ، حتی تک کلمه ای مثل : هیتر ، هواساز ، یخساز ، کره گیر و …. صد ها و هزاران کلمه بسیار پر رقالبت ، در صفحه اول گوگل می باشند. و این شرکت در سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت فوق حرفه ای فعالیت میکند

همانطور که میدانیم ، سئو ( SEO ) امری بسیار مهم در وب سایت می باشد که حتی بسیار مهمتر از خود وب سایت و گرافیک و کارایی آن بوده ، و سایت هایی معرفی شده اند که برای طراحی آن هزینه بسیار گزافی سرمایه گذاری شده ولی هیچوقت به بازدید واقعی خود نرسیده و در نتیجه وب مستر ( صاحب وب سایت ) از فعالیت خود در اینترنت را دلسرد خواهد کرد .

ضرورت سئو و بهینه سازی فوق حرفه ای

مطمئناً شما نیز جزو آن دسته افرادی می باشید که به بازدید وب سایت خود از موتور های جستجو حساس هستید و همه روزه در حال بررسی تعداد بازدید های خود از این موتور های جستجو ، نظیر گوگل (Google) ، یاهو و بینگ  ( این دو موتور جستجو با همدیگر ادغام شده اند، یاندکس (Yandex) و … می باشد. اما تعداد بسیاری از طراحان وب سایت به این نکته اصلاً توجهی ندارند. فقط شکل و شمایل وب سایت را مهم میدانند که این کار هرچند به ظاهر زییا باشد ، ولی در بطن این کار ، وب سایت هر روز پسرفت کرده و هیچوقت در کنار رقیبان خود به نتیجه مطلوبی نخواهد رسید.

همانطوری که خود شما نیز در جستجوی گوگل اکثراً ( در بیشتر از 95 درصد ) به خواسته خود در جستجوی اول یا دوم میرسید ، و هیچگاه به صفحه دوم یا سوم نمیروید ، طبیعتاً مشتری یا کاربری که در جستجوی مطلب یا محصول خود است نیز شبیه به شماست ! و اگر وب سایت شما در صفحه دوم ، یا سوم و… باشد ، کاربر هیچوقت وارد وب سایت شما نخواهد شد، چاره چیست؟

شرکت ما با در نظر گرفتن تمامی الگوریتم های گوگل ، و دیگر موتور های جستجو ، چاره برای مشکل شما را پیدا کرد. به بهترین شکل ممکن تمامی مشکلات وب سایت شما را برطرف کرده و ربات های گوگل و یاهو . … را به طرف وب سایت شما هدایت میکنند ، با این روش هایی که ما در نظر گرفته ایم و برای کابران انجام دهیم ، به شما تضمین میدهیم که وب سایت شما در صفحات برتر گوگل خواهد بود.

انواع نمونه کارهای سئو و بهینه سازی فوق حرفه ای توسط دیزاین مای سایت

ده ها کارخانه بزرگ نظیر آلپ ، اسپوتا ، شرکت سهند ( تولید کننده شیرآلات بهداشتی در شهر تهران ) ، کارخانه کشتی سازی ، کارخانه کولر سازی سهند ، کارخانه هیتر، کارخانه الکترود آذربایجان ، کارخانه توتار لنت ، کارخانه یخ ساز ، کارخانه رنگ کوره ، کارخانه جوش یزد ، کارخانه رادیاتور اوستا ، کارخانه پکیج برقی ، کارخانه دستگاه جوجه کشی ، کارخانه رطوبت ساز ، کارخانه رادیاتور شیشه ای ، کارخانه کلوین ، کارخانه پروسس تانک ، کارخانه شیر سرد کن و ده ها کارخانه دیگر ، کار سئوی حرفه ای و طراحی وب سایت خود را به ما سپرده اند تا بخاطر بحث رقابت در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتور های جستجو ، برتر از رقیبان خود باشند

یک سئوی حرفه ای وب سایت از مقیاس های متنوعی وب سایت شما را تحث تاثیر خود قرار میدهد ،. از سایز اندازه عکس ها و اسلایدر ها گرفته ، تا کد های به درد نخور و تکراری جاوا اسکریپت و جیسون و دیگر فایل ها و حتی ریسپانسیو ( مشاهده تخصصی وب سایت شما در گوشی های هوشمند ) را تحت شعاع خود قرار میدهد. برای سئو و بهینه سازی وب سایت ، با توجه به نوع کلمات کلیدی مدت زمان آن در گوگل متفاوت است. برای بعضی از کلمات اتفاق افتاده که امروز با ثبت در گوگل ، یک هفته بعد سطر اول را به خود اختصاص داده است و گاهاً برای بعضی از کلمات زمانی بیشتر از دو ماه مورد نیاز است.

سئوی فوق حرفه ای | خدمات SEO Services | SEO

سئوی وردپرس

ارتباط با دیزاین مای سایت برای سئو و بهینه سازی فوق حرفه ای

برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما توسط گروه طراحی و بهینه سازی دیزاین مای سایت CMS مهم نیست. اصولاً گوگل به یک روش خاص در مدت زمانی که اعلام میدارد. بر طبق همان روش وب سایت را لود کرده و در خود ایندکس میکند. لذا برای ما مهم نیست که از چه سیستمی برای وب سایت خود استفاده میکنید. علی رغم اینکه تخصص ما بر روی وردپرس می باشد. ولی برای سی ام اس هایی نظیر میهالیسیم و جوملا نیز بهینه سازی های حرفه ای داریم که در صفحه اول گوگل می باشد. ( آپلود عکس ).

 برای هر تعداد کلمه به راحتی میتوان وب سایت شما را سئو کرد و از این حیثیت هیچ محدودیتی نیست. وقتی وب سایت شما سئو گردید ، شما با اصول ادامه راه آشنا خواهید شد.

حال بهتر است برای آشنا شدن بیشتر با اصول سئو ، و تمام مراحل سئوی وب سایتتان با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات احتمالی شما می باشند.

بهترین شرکت بهینه سازی در غرب کشور در سال 1401 و 1402به لحاظ رتبه و تعداد نمونه کار در صفحه اول گوگل

وب سایت : shahremajewelery.com

کلمات سئو و بهینه سازی شده :

  • بدلیجات عمده ( صفحه اول و تیتر اول گوگل )
  • فروش عمده بدلیجات( صفحه اول و تیتر اول گوگل
  • خرید عمده بدلیجات ( صفحه اول و تیتر اول گوگل

سئوی فوق حرفه ای | خدمات SEO Services | SEO

برای ورود به صفحه نمونه کار کلیک کنید 

کلمه : نهالستان انگور

خدمات SEO فروشگاه اینترنتی

سئوی فوق حرفه ای | خدمات SEO Services | SEO

خدمات SEO صفحه اول گوگل

سئوی فوق حرفه ای

سئوی فوق حرفه ای

آموزش های سئو به چه صورت می باشد؟

آموزش های سئوی شرکت دیزاین مای سایت ، به صورت حرفه ای و رایگان به صورت پروژه محور می باشند. این آموزش ها به صورت رایگان در وب سایت مجموعه منتشر میشود

در میان افزایش سئو ، افزایش سرعت وب سایت نیز آموزش داده میشود؟

به طور کلی ، خدمات SEO به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد. افزایش سرعت وب سایت یکی از پارامتر های اصلی است که به صورت حرفه ای و تخصصی به آن خواهیم پرداخت.

در صورت مشکل در سئو چه کار کنیم؟

در صورت داشتن هر گونه مشکل در زمینه سئو ، میتوانید با فرم تماس با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در مجموعه دیزاین مای سایت به صورت تخصصی شما را راهنمایی خواهند کرد.

نمونه وب سایت های بهینه سازی شده

سالم نهال : salemnahal.com

سئو و بهینه سازی سالم نهال

بهینه سازی وب سایت جوجه ساز

آدرس وب سایت : joojesaz.net

بهینه سازی وب سایت جوجه ساز

 

بهینه سازی وب سایت سلام کشاورز

آدرس وب سایت : Hiagro.com

بهینه سازی وب سایت سلام کشاورز

5/5 - (762 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

۲۲ نظر

  • ایثام ES گفت:

    با سلام
    سئو و بهینه سازی برای کارخانه تولید کننده قطعات خودرو چقدر میشه؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      سلام
      لطفاً با شماره های شرکت تماس بگیرین
      در مورد هزینه ابتدا باید کلمات کلیدی و خود وب سایت بررسی بشه

  • حبیب محمدی گفت:

    سئو و بهینه سازی برای کلماتی مثل لپ تاپ تبریز یا نماینگی لپ تاپ ایسوس چقدر میشه؟
    لطفاً با ما تماس بگیرید
    ۰۴۱۱

  • سالار گفت:

    دستگاه جوجه کشی رو با چه قیمتی میارین صفحه اول؟

  • طاها محمدیان گفت:

    سلام
    برای کلمه فروش مبین نت چقدره میارین اول

  • قندیلی گفت:

    سلام
    سئو همیشگی هست؟ یا از صفحه اول گوگل میره؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      وب سایت اگر درست سئو بشه ، و درست آموزش داده بشه برای همیشه تو صفحه اول گوگل می مونه.
      ضمناً آپدیت سازی وب سایت از لحاظ محتوا یکی از دلایلی هست که وبسایت برای همیشه تو صفحه اول گوکل میمونه.

  • پیمان ا گفت:

    برای کلمات “بتن ” و ” تولید بتن ” چقدر زمان و هزینه نیاز هست؟

  • مجید گفت:

    کلمه فلزیاب میخوایم بیاریم صفحه اول
    قیمت؟

  • یوسف گفت:

    سلام
    اگه کار سئو میکنید .چرا الکسای خودتون بالا ست ؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      سلام
      الکسا ارتباطی به سئو و بهینه سازی ندارد ، الکسا رابطه مستقیم با بازدید کننده دارد ، حال کاربران شرکت دیزاین مای سایت به صورت تخصصی است (طراحی سایت و سئو ) . شما یک وب سایت مجله ای و یا مقاله ای داشته باشید چون هر نوع مطلبی در داخل آن درج میکنید مطمئناً الکسای بهتری خواهید داشت . دیزاین مای سایت از نظر بازدید در میان شرکت های همکار ، بهترین رتبه و بیشترین بازدید را دارد.

    • دیزاین مای سایت گفت:

      سلام
      دوست عزیز الکسا هیچ ارتباط مستقیمی به سئو ندارد .
      الکسا معیاری است که بازدید وب سایت را مشخص میکند ، برای شهر ارومیه و آذربایجان غربی ، حدود ۲ الی ۳ هزار بازدید روزانه داریم که به نظر ما این بازدید عالی است.

  • seo javad گفت:

    سلام
    یک توضیحی در باره اسکیما ها میدین؟
    تشکرات فراوان درباره مقالات سئو

    • دیزاین مای سایت گفت:

      سلام
      و تشکر از استفاده از دیزاین مای سایت
      در این مورد حتماً مقاله ای کامل اضافه خواهم کرد ، ایمیلتون رو سیو کردم ، به صورت اختصاصی از طرف شرکت برای شما ایمیل ارسال خواهد شد.

  • اروم متال گفت:

    با سلام
    تشکر از جناب دکتر ثریابند عزیز و پشتیانی محترم شرکت بابت مسئولیت پذیری و پشتیانی قوی و سریع و طراحی سایت عالی فروشگاه
    آرزوی موفقیت روزافزون دارم برای شما و همکاران گرامی و بزرگوار

  • محمد گفت:

    سلام
    یه سوال داشتم از حضورتون
    آپدیت جدید گوگل اسکیما اجباری شده ؟

    • دیزاین مای سایت گفت:

      آپدیت جدید گوگل همیشه باید اعمال بشه
      در کمترین زمان ممکن بعد از انتشار .
      هیچ چیزی اجباری نیست ! اما اگر شما اعمال نکنید ، رقیبان شما خیلی سریع تز از شما به صفحه اول گوگل و تیتر اول گوگل خواهند آمد

پاسخ دهید

تماس با شرکت