رفتن به محتوای اصلی

آموزش ارسال تیکت پشتیبانی وب سایت

طراحی وب سایت تدریس آنلاین

ارسال تیکت‌پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت دیزاین مای سایت و یا آموزش ارسال تیکت پشتیبانی سایت در این فایل ویدئویی به صورت کامل توضیح داده شده است. با توجه به عبور کاربران شرکت دیزاین مای سایت از مرز ۲۰۰۰ کاربر و سوالات متعدد مشتریان در زمینه طراحی وب سایت، سیستم تیکت‌پشتیبانی راه اندازی شده است. برای شروع میتوانید به آدرس اینترنتی urmiaserver.com مراجعه کرده و یا روی لینک پشتیبانی کلیک کنید.

تیکت (Ticket) چیست؟

تیکت (Ticket) یک اصطلاح بین المللی برای پرسیدن سوال به صورت کتبی در قالب یک نامه رسمی از واحد پشتیبانی جهت رفع مشکل پیش آمده است. حال در وب سایت ارومیاسرور یا دیزاین مای سایت ، این اصطلاح برای ارسال پیام به بخش پشتیبانی و دریافت پاسخ از همان روش است.

توجه :

  • از پنلی که هاست و دامنه را خریداری کرده اید تیکت ارسال کنید.
  • در صورت فراموشی رمز عبور ، میتوانید آن را بازیابی کنید.
  • برای تمامی درخواست ها ، یک تیکت باز کنید.

مزایای ارسال تیکت

ارسال تیکت از مزیت های بسیاری برخوردار است که در زیر به بررسی برخی از این موارد میپردازیم:

  • تاریخچه تیکت ها همیشه حفظ می شود.
  • نیازی به درخواست مکرر از جانب کاربر نیست.
  • به علت مکتوب بودن پاسخ ها به راحتی می توان تمامی موارد گفته شده در تیکت را بررسی کرد.
  • بررسی برخی موارد نیاز به زمان بیشتری دارد بنابراین در صورت برقراری تماس تلفنی امکان این بررسی از کاربر سلب می شود.
  • از دیگر مزایای ارسال تیکت این است که در جریان بررسی می توان رضایت مشتری را سنجید. بهترین خدمات را متناسب با سوابق مشکلات کاربر ارائه داد.
مطلب پر بازدید امروز :  10 ویژگی سایت شرکتی

تمامی درخواست های خود را در همین بخش به بخش‌پشتیبانی ارسال کنید ، در هنگام ارسال تیکت به موارد زیر توجه کنید :

  1.  از ارسال چندین تیکت پیرامون یک موضوع جدا خودداری نمایید. چرا که این کار از سمت شما باعث می شود پیگیری درخواستتان کندتر و به دلیلی همزمانی تیکت ها تداخلی در پیگیری ایجاد شود. در نهایت به نفع رفع مشکل شما نخواهد بود .
  2. از ارسال پاسخ های پشت سرهم خودداری نمایید. چرا که این امر باعث می شود تیکت شما به انتهای لیست تیکت ها منتقل شود و زمان بندی طبیعی که می توانست کار شما را سریعتر به پیش برد مختل شود .
  3. موارد جدید با موضوعات متفاوت را در تیکت جدید اعلام نمایید و ازارسال پاسخ بر روی تیکت هایی که تاریخ قدیمی تری دارند خودداری نمایید.
  4. حتما از نوشتار فارسی برای ارسال تیکت خود استفاده نمایید. رعایت احترام در نوشتار تیکت و ایجاد ارتباط اخلاقی مناسب در جریان پیگیری اثر بسیار مثبتی در روند بررسی خواهد داشت .
  5. در صورتی که با مشکلی در رابطه با یکی از سرویس های خود مواجه هستید، این مورد را در نظر داشته باشید که همکاران بخش پشتیبانی تمامی تلاش خود را جهت رفع سریع تر مسئله خواهند نمود. در این حین بهتر است پاسخگویی به تیکت ها از قالب فنی خارج نشده و رعایت احترام متقابل و حرفه ای انجام پذیرد.

سامانه پشتیبانی

۵/۵ - (۹ امتیاز)

۴ نظر

پاسخ دهید

تماس با شرکت