رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

توسط بهمن ۲۶, ۱۳۹۵اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

طراحی حرفه ای فروشگاه لوازم خانگی توسط شرکت طراحی سایت دیزاین مای سایت انجام میگیرد ، طراحی یک وب سایت قدرتمند با تمامی امکانات مورد نیاز برای یک وب سایت فروش کالا نظیر لباس ، لوازم خانگی به صورت حرفه ای ، با قابلیت فروش آنلاین و پرداخت آنی مبلغ و همچنین با قابلیت تحویل درب منزل می باشد.

وب سایت های طراحی شده با سئو و بهینه سازی بسیار بالا خواهند بود و سیستم سئو همزمان با تحویل وب سایت به صورت حرفه ای در قالب یک فایل ویدئویی آموزش داده خواهد شد ، پس از مشاهده فیلم که اختصاصاً توسط شرکت برای شما طراحی و ایجاد میشود شما قادر خواهید بود که صد در صد وب سایت را بدون نیاز به شرکت مدیریت کنید ، آموزش هایی که در فیلم داده خواهند شد عبارتند از : آموزش سئو و بهینه سازی ، آموزش  درج عکس ، فیلم ، محصول ، خبر ، منو ، ابزارک ها ، اسلایدر سه بعدی و …..

برای مشاهده نمونه کار ها کافیست به قسمت نمونه کار های طراحی شده مراجعه نمایید

 

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت