رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت در زنجان

توسط آذر ۱۴, ۱۴۰۱اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست
طراحی سایت در زنجان و سئو

 طراحی سایت در زنجان (Website design in Zanjan)

خدمات اینترنتی مثل طراحی سایت در زنجان Website design in Zanjan و سئو در زنجان با پشتیبانی مادام العمر رایگان توسط دیزاین مای سایت. این شرکت با بیش از 8 سال سابقه به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت در زنجان شناخته می شود.

تاریخچه طراحی سایت در ایران و زنجان

 اگر بخواهیم به‌طور‌دقیق و تاریخچه اولین‌سایت اینترنتی که فروش محصولات و خدمات‌اینترنتی را آغاز‌کرد، بدانیم دیجی کالا معروفترین آن می‌باشد. باید بدانیم که صفحه کار اینترنتی تنها برای شرکت و فروشگاه های بزرگ نمیباشد، خرده فروشان و کسب و کارهای کوچک خانگی نیز به راحتی میتوانند سایت خود را راه اندازی کرده و با کمی تلاش یکی از این فروشگاه بزرگی دیجیتالی را برای خود رقم بزنند. پس بهتر است برخی از سنت ها را رها کرده و خود را در راستای پیشرفت علم و دانش دیجیتالی و اینترنتی قرار دهیم.

به جای اینکه دامنه ی مخاطبان خود را فقط به یک خیابان و یا یک شهر معطوف کنیم، آن را به اندازه یک کشور و یا حتی یک جهان گسترش دهیم. از آنجایی که زنجان یک کلانشهر در شمال غرب کشور می باشد، مکان مناسب برای راه اندازی سایت می باشد.

طراحی سایت فروش نهال و بذر

طراحی سایت فروش نهال و بذر

برخی از خدمات شرکت طراحی سایت زنجان جهت سئو سایت :

  • بررسی کامل اهداف بازاریابی مشتری ، کسب رتبه در گوگل و به حداکثر رساندن ورودی سایت
  • بهینه سازی سایت مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل در سال 2020 و به صورت پایدار و تضمینی
  • سئو داخلی (On-Page) کاملا اصولی و استاندارد ، بررسی کلمات کلیدی پر بازدید
  • استفاده از تحلیل گرهای قدرتمند مثل Semrush، Moz، ahrefs، woorank
  • امکان ارائه گزارش های روزانه از وضعیت کلمات کلیدی و سلامتی سایت
  • تهیه محتوای بهینه برای موتورهای جستجو  و لینک سازی مرتب و با کیفیت
  • تمرکز بر روی تجربه کاربری (UX) برای جذب بیشتر کاربر و نگه داشتن بیشتر کاربر در سایت
  • بررسی کامل سایت (Website Audit) به صورت منظم ، آنالیز و بررسی رقابتی آنلاین وب سای
  • بهبود محتوای فعلی و بهینه سازی دقیق لینک های داخلی و بسیاری از خدمات دیگر …

ایجاد یک طرح قدرتمند

برای اینکه بتوانید در راستای پیشرفت دنیای اینترنتی و دیجیتالی قدم بردارید، نیازمند طراحی یک سایت قدرتمند و جامع هستید. شما با بهره گیری از یک سایت کامل می توانید، کسب و کار خودتان را در معرض نمایش عموم مردم قرار دهی. در نهایت موفقیت بیشتری به دست بیاورید. جهت دستیابی به یک سایت معتبر و کامل شما نیازمند رعایت چند مرحله اساسی هستید، که در زیر به اختصار آنها را توضیح خواهیم داد:

هدف گذاری مناسب برای طراحی سایت

هدف! یکی از مهم‌ترین مراحلی که قبل از شروع هر کاری باید به آن فکر کرد، هدف از انجام آن کار میباشد. ما می دانیم بدون داشتن یک هدف مشخص نمی توان به موفقیت رسید.سایتی  که شما طراحی می کنید ابتدا باید هدف خود را از آن سایت مشخص کرده و بفهمید که از سایت مورد نظر چه انتظاری را دارید، و بعد از طراحی و شروع به کار کردن آن ببینید به هدف خود رسیده است یا نه؟

در صورتی که جواب عکس داشته باشد، شما باید تمامی کم و کاستی های سایت را برطرف کنید، تا به هدف مورد نظر برسید. به طور مثال اگر هدف شما از طراحی سایت فروش اینترنتی محصولات می باشد، بنابراین شما یک سایت فروشگاهی با ویترین های متفاوت نیازمند هستید. در صورتیکه این سایت صرفا جهت ارائه خدمات و نشان دادن کسب و کارتان به عموم مردم در فضای مجازی می باشد، باید طبق الگوریتم گوگل آن را راه اندازی کرده، و بهره وری لازم را انجام دهید.

اهمیت امنیت در طراحی سایت و سئو

قدم بعدی برنامه ریزی 

مهمترین مراحلی که به هنگام طراحی سایت نباید از آن غافل شد، برنامه ریزی حرفه ای برای آن می باشد. زمانبندی‌مناسب، مشخص کردن اولویت های موجود در سایت، محتوا و طریقه ی جوابگوی جزو برنامه ریزی سایت کاری شما میباشد.

قانون گذاری و رعایت اصول و قواعد 

قوانین خاصی‌که تنظیم‌کننده بازده بالای سایت‌شما می باشد، به شما در رسیدن به یک نتیجه مطلوب کمک فراوانی می کند. این قانون‌گذاری‌ها باعث می‌شود تا شما طبق برنامه عمل کرده و با رعایت آنها سایت خود را به روز کنید. رعایت قوانین مرتبط با سایت کاری تان باعث بالا رفتن رتبه شما در موتور جستجوی گوگل می شود.

تعیین بودجه مناسب و صرف هزینه

باید بدانیم برای راه اندازی هر کسب و کاری، سرمایه گذاری لازم است. شما اگر بخواهید یک کسب و کار بسیار کوچک نیز راه اندازی کنید، نیازمند یک بودجه خاصی برای آن خواهید بود، که طراحی سایت و خدمات مربوط به آن نیز از از این قاعده مستثنا نمی باشد. هر قسمت از طراحی سایت هزینه به خصوص خود را دارد.

این هزینه ها بسیار کمتر از هزینه بازاریابی و تبلیغات یدی میباشد، در عوض بازدهی بالا داشته و سودآوری بیشتری خواهد داشت.

شما با سرمایه گذاری بر روی سایت خود می‌توانید، سودآوری بیشتری داشته باشید. به طور خلاصه اگر بخواهیم توضیح دهیم هرگونه هزینه برای سایت در واقع یک نوع سرمایه گذاری برای سود بیشتر می باشد.

انتخاب شرکت طراحی و تبلیغاتی مقتدر 

فراموش‌نکنید طراحی سایت غیرمفید، نه‌تنها باعث تاثیر‌مثبت بر روی کسب‌کار‌شما نمی‌شود، بلکه افت‌کسب‌و‌کارتان را به همراه‌داشته، و نتیجه‌عکس خواهد بود. بنابراین انتخاب یک شرکت طراحی و تبلیغاتی مقتدر که دارای تجربه کافی می باشد، یکی از مهم‌ترین مراحل راه اندازی سایت خواهد بود.

شرکت دیزاین مای سایت یک شرکت تبلیغاتی و طراحی می باشد. در این شرکت در آن تمامی موارد و قانون های مربوط به سایت رعایت شده  و با کمک گرفتن از نیرو های متخصص توانسته است سایت های معتبر و معروف را طراحی کند.

سابقه درخشان، پشتیبانی آنلاین، قیمت مناسب و دانش به روز از مهمترین مشخصه این شرکت می باشد.

سئو و بهینه سازی حرفه ای 

برخلاف دیگر شرکت های همکار ، این شرکت تمامی سئو و بهینه سازی های وب سایت های طراحی شده را به صورت رایگان انجام میدهد. بابت سئو هیچ گونه هزینه اضافی و جداگانه از کاربر اخذ نمیکند . آموزش های صفر تا صد مدیریت سئو نیز به صورت رایگان در کانال تلگرام و اینستاگرام این شرکت برای مشتریان منتشر میشود تا همواره وب سایتی مطابق با سئوی روز دنیا و گوگل داشته باشید.

تولید محتوای مناسب و قالب وب سایت عالی

کاربران بخاطر دریافت اطلاعات لازم و مفید وارد سایت های مختلف می شوند. شما با تولید محتوای مناسب و جذاب می توانید بازدید کنندگان بیشتری در اختیار داشته باشید. البته نباید از انتخاب قالب نیز غافل شویم.قالب مرتبط با کسب و کار شما که با لوگوی شرکتتان همخوانی داشته باشد تاثیر بیشتری خواهد داشت.

شرکت دیزاین مای برای طراح سایت زنجان

پکیج طراحی وب سایت , طراحی سایت در ارومیه و سئو

کاملترین پک وبسایت فروشگاهی  در زنجان

شرکت طراحی سایت دیزاین مای سایت

شما با مراجعه به شرکت دیزاین مای سایت می توانید با انواع نمونه سایتهای طراحی شده در این شرکت آشنا شده و راهنمایی های لازم را برای راه اندازی سایت خود در شهر زنجان کسب کنید. این شرکت تبلیغاتی با طراحی های مختلف سایت های فروش غیر حضوری و اینترنتی توانسته است رضایت عمومی مشتریان خود را جلب کند.

برای انجام پروژه طراحی سایت در شهر زنجان کافی است با شرکت دیزاین مای سایت در تماس بوده و تمامی اطلاعات مربوط به سایت، ویژگی و مواردی مهم آن را کسب کنید.

برای اینکه صفحه کاریشما سرپا بایستد، باید تغییرات لازم را طبق  آخرین الگوریتم های گوگل انجام دهید. از آنجاییکه الگوریتم گوگل سالانه در حال تغییر میباشد، بنابراین اقدامات و کارهای ضروری باید انجام داده شود تا سایت شما بازدهی بالا داشته باشد. شرکت دیزاین مای سایت با دانش به روز و معلومات بالایی که دارد،  در بهینه سازی سایت و مطابق کردن با آخرین الگوریتم گوگل کمک کرده و باعث بالا رفتن رتبه صفحه کاری شما می شود

سوالات متداول طراحی وب سایت در زنجان

طراحی سایت در زنجان در چند روز انجام میگیرد؟

مدت زمان طراحی وب سایت مطابق با امکانات آن است ، هر چقدر امکانات وب سایت پیشرفته و بیشتر باشد ، مدت زمان تحویل وب سایت طبیعتاً بیشتر خواهد بود ولی به طور خلاصه ، طراحی وب سایت فروشگاهی حدود 15 روز و وب سایت شرکتی 12 روز زمان نیاز دارند

وب سایت های طراحی شده چند سال پشتیبانی دارند؟

تمامی پشتیبانی های طراحی شده توسط مجموعه دیزاین مای سایت به صورت مادام العمر رایگان می باشند و بابت پشتیبانی هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.

سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی سایت در زنجان به چه صورت خواهد بود؟

برخلاف دیگر شرکت های همکار ، این شرکت تمامی سئو و بهینه سازی های وب سایت های طراحی شده را به صورت رایگان انجام میدهد. بابت سئو هیچ گونه هزینه اضافی و جداگانه از کاربر اخذ نمیکند . آموزش های صفر تا صد مدیریت سئو نیز به صورت رایگان در کانال تلگرام و اینستاگرام این شرکت برای مشتریان منتشر میشود تا همواره وب سایتی مطابق با سئوی روز دنیا و گوگل داشته باشید.

آیا برای وب سایت اینماد نیز اخذ میکنید؟

تمامی موارد مورد نیاز برای اینماد توسط مجموعه در کمتر از 2 ساعت انجام میگیرد. شما کافیست تا مدارک را در اختیار شرکت قرار دهید . برای وب سایت های فروشگاهی میتوان اینماد اخذ کرد در واقع فقط وب سایت هایی که قابلیت اخذ هزینه از بازدید کنندگان یا مشتریان را دارند واجد شرایط اینماد هستند

5/5 - (473 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت