رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت با لاراول در ارومیه | طراحی سایت Laravel

توسط تیر ۳, ۱۳۹۶اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

شرکت طراحی دیزاین مای سایت با افزایش پیشرفت در زمینه طراحی وب سایت ، و کاربرانی که به سیستم های آماده تمایلی ندارند ، بر اساس وب فریمورک لاراول که یک چارچوب متن باز پی اچ پی (PHP) است طراحی وب سایت می نماید ، تفاوت این سیستم با سیستم های آماده در مدیریتی می باشد هر چند تمامی این وب سایت ها از لحاظ گرافیک و ریسپانسیو بودن نکات خاص و منحصر به فردی دارند ولی شرکت دیزاین مای سایت در زیر به چند توضیح و آپشن از سیستم لاراول اشاره میکند :

  • لاراول موتور قالب blade که به راحتی چند تا از مدل‌های داده‌ای را با محصول نهایی ویو ترکیب می‌کند.
  • لاراول migrate ها برای طرح بانک اطلاعاتی هستند؛ و به تغییر بانک اطلاعاتی بر اساس کدها کمک می‌کنند.
  • استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری از زمان لاراول نسخه ۳ فراهم شد. با این ویژگی می‌توان به راحتی اپلیکیشن‌های تجاری را به وجود آورد. از نسخه ۴ سیستم composerها به لاراول اضافه شد.
  • ORM نقشه ارتباط بین اشیا: یک ویژگی پیشرفته پیاده‌سازی شده از php برای الگوی فعالیت رکوردها در بانک اطلاعاتی است.
  • ساخت query: از نسخه لاراول ۴ به وجود آمد؛ که امکان دسترسی مستقیم به ORMها را می‌داد. به جای تایپ مستقیم SQL QUERYها لاراول این امکان را می‌دهد تا کوئری‌ها با برنامه تر ساخته شوند و برای استفاده‌های مجدد ذخیره‌سازی گردند.
  • مسیریابی بازگشتی که رابطه بین لینک‌ها و مسیرها را تعریف می‌کند.
  • …..

برای درخواست طراحی وب سایت خود با سیستم لاراول در ارومیه میتوانید به شرکت دیزاین مای سایت ( نام تجاری : صبا ارتباط ) مراجعه کنید ، ضمناً وب سایت های طراحی شده با لاراول دارای پشتیبانی مادام العمر می باشند. ، برای سفارش طراحی وب سایت خود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09141868847 – 04433727462 تماس حاصل نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت