رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت با لاراول در ارومیه | طراحی سایت Laravel

شرکت طراحی دیزاین مای سایت با افزایش پیشرفت در زمینه طراحی وب سایت ، و کاربرانی که به سیستم های آماده تمایلی ندارند ، بر اساس وب فریمورک لاراول که یک چارچوب متن باز پی اچ پی (PHP) است طراحی وب سایت می نماید ، تفاوت این سیستم با سیستم های آماده در مدیریتی می باشد هر چند تمامی این وب سایت ها از لحاظ گرافیک و ریسپانسیو بودن نکات خاص و منحصر به فردی دارند ولی شرکت دیزاین مای سایت در زیر به چند توضیح و آپشن از سیستم لاراول اشاره میکند :

  • لاراول موتور قالب blade که به راحتی چند تا از مدل‌های داده‌ای را با محصول نهایی ویو ترکیب می‌کند.
  • لاراول migrate ها برای طرح بانک اطلاعاتی هستند؛ و به تغییر بانک اطلاعاتی بر اساس کدها کمک می‌کنند.
  • استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری از زمان لاراول نسخه ۳ فراهم شد. با این ویژگی می‌توان به راحتی اپلیکیشن‌های تجاری را به وجود آورد. از نسخه ۴ سیستم composerها به لاراول اضافه شد.
  • ORM نقشه ارتباط بین اشیا: یک ویژگی پیشرفته پیاده‌سازی شده از php برای الگوی فعالیت رکوردها در بانک اطلاعاتی است.
  • ساخت query: از نسخه لاراول ۴ به وجود آمد؛ که امکان دسترسی مستقیم به ORMها را می‌داد. به جای تایپ مستقیم SQL QUERYها لاراول این امکان را می‌دهد تا کوئری‌ها با برنامه تر ساخته شوند و برای استفاده‌های مجدد ذخیره‌سازی گردند.
  • مسیریابی بازگشتی که رابطه بین لینک‌ها و مسیرها را تعریف می‌کند.
  • …..

برای درخواست طراحی وب سایت خود با سیستم لاراول در ارومیه میتوانید به شرکت دیزاین مای سایت ( نام تجاری : صبا ارتباط ) مراجعه کنید ، ضمناً وب سایت های طراحی شده با لاراول دارای پشتیبانی مادام العمر می باشند. ، برای سفارش طراحی وب سایت خود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09141868847 – 04433727462 تماس حاصل نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت