رفتن به محتوای اصلی

فروش اس اس ال SSL در ارومیه

توسط تیر ۸, ۱۳۹۶اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

اس اس ال ، یا به صورت کامل Secure Socket Layer یک تکتولوژی استاندارد و ثبت شده جهانی است که برای افزایش امنیت بین کاربران و وب سایت استفاده میشود که باعث افزایش سئو و بهینه سازی وب سایت و همچنین افزایش رنک گوگل می شود ،اس اس ال بر اساس امکاناتی که دارند به قیمت های متفاوتی تقسیم میشوند ولی شرکت دیزاین مای سایت با بررسی تمامی گزینه ها ، کمترین هزینه و بهترین اس اس ال را برای کاربران به ثبت می رساند ، تمامی مشتریان این شرکت به صورت رایگان به این پروتکل اعتبار سازی خواهند شد و دیگر کاربران میتوانند از طریق قسمت تماس با ما سفارش خود را برای ثبت اس اس ال به ارسال کنند.

هزینه نصب اس اس ال بر روی سرور شما کاملاً رایگان و توسط کادر مجرب شرکت انجام میشود و تمدید آن به صورت سالیانه خواهد بود.

قبل از شروع و استارت کار کافیست یک سری اطلاعات جانبی و البته کامل در مورد اس اس ال داشته باشید ، اما اس اس ال چیست ؟ SSL  مخفف کلمه Secure Socket Layer به معنای «لایه اتصال امن» و پروتکلی جهت برقراری ارتباطات ایمن میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده در اینترنت است . از این پروتکل برای امن کردن پروتکل های غیرامن نظیرHTTP ،LDAP ، IMAP و … استفاده می شود. بر این اساس یکسری الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام که قرار است از یک کانال ارتباطی غیرامن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می‌شود و محرمانه ماندن داده‌ها را در طول انتقال تضمین می‌کند. به بیان دیگر شرکتی که صلاحیت صدور و اعطاء گواهی های دیجیتال اس اس ال را دارد، برای هر کدام از دو طرفی که قرار است ارتباطات میان شبکه‌ای امن داشته باشند، گواهی‌های مخصوص سرویس دهنده و سرویس گیرنده را صادر می‌کند و با مکانیزم های احراز هویت خاص خود، هویت هر کدام از طرفین را برای طرف مقابل تأیید می‌کند. البته علاوه بر این تضمین می کند، اگر اطلاعات حین انتقال به سرقت رفت، برای رباینده قابل درک و استفاده نباشد که این کار را به کمک الگوریتم های رمزنگاری و کلیدهای رمزنگاری نامتقارن و متقارن انجام می‌دهد. فروش اس اس ال در آذربایجان غربی با پشتیبانی مادام العمر رایگان توسط شرکت دیزاین مای سایت انجام میگیرد و تمامی این مراحل توسط کادر شرکت انجام میپذیرد.

برای ثبت درخواست خود ، لطفاً با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.  09141868847-04433727462

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

یک نظر

پاسخ دهید

تماس با شرکت