رفتن به محتوای اصلی

طراحی وب سایت شورای شهر ارومیه

توسط اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

طراحی وب سایت های کاندیدا های محترم شورای شهر ارومیه توسط گروه طراحی دیزاین مای سایت انجام میگیرد ، این وب سایت ها بر اساس آخرین متد برنامه نویسی با پشتیبانی کامل شرکت و بدون نیاز دانش و اطلاعات کاندیدا های محترم انجام میگیرد ، در این پروسه طراحی وب سایت تصاویر با کیفیت بالا از کاندیدا گرفته شده و پس از تغییرات کامل روی وب سایت درج میشود.

وب سایت های کاندیدای شهر ارومیه به صورت 24  ساعت توسط گروه طراحی دیزاین مای سایت پشتیبانی شده و تمامی متون و تصاویر و هر نوع اخبار که باید در وب سایت درج شوند توسط این شرکت اضافه خواهند شد ، در صورت نیاز و درخواست شما ، آموزش کامل ویدئویی 100 درصد از مراحل درج : اخبار ، تصاویر ، عکس ، ویدئو ، منو و … در قالب یک فایل ویدئویی به صورت اختصاصی برای مشتریان عزیز ساخته خواهد شد.

در مورخه 10 اردیبهشت ماه 1396 تعداد 4 عدد از کاندیدا های شهر ارومیه با شرکت دیزاین مای سایت با عقد قرار داد ، وب سایت های خود را به این شرکت سپرده اند که این افراد عبارتند از : مهندس یعقوب کریمی ، سید موسوی ، سجاد خضرلو ، مهندس محمد زبردست

آدرس های تکمیل شده yaagubakrami.ir 

دیگر وب سایت ها در حال طراحی می باشند که پس از طراحی و اتمام در بخش نمونه کار ها درج خواهد شد ( در صورت رضایت مشتری ).

تمامی وب سایت ها دارای پشتیبانی مادام العمر رایگان توسط شرکت می باشند و در صورت هر گونه مشکل به صورت رایگان توسط شرکت پشتیبانی خواهد شد.

 

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت