رفتن به محتوای اصلی

طراحی اسکریپت اختصاصی و حرفه ای

توسط دی ۱۰, ۱۳۹۵شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۷اخبار شرکت دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست

طراحی وب سایت با موضوع اسکریپت اختصاصی توسط دیزاین مای سایت انجام میپذیرد ، استفاده از سی ام اس اختصاصی برای اسکریپت ها به صورت پیش فرض در تمامی وب سایت ها میتوان استفاده نمود ولی به دلیل افزایش تایم و مبلغ ، در  تمامی وب سایت ها از سی ام اس یا اسکریپت اختصاصی استفاده نمیکنند .

سی ام اس اختصاصی در حالت پیش فرض زمانی استفاده میشود که ایده جدید بر روی وب پیاده سازی نماییم ، و فقط به درج مطلب ، عکس یا فروش اینترنتی ختم نشود ، اگر کاربری ایده ای که در ذهن خود دارد را بخواهد بر روی وب سایت پیاده سازی نماید در این حالت از سیستم اسکریپت اختصاصی استفاده میکنیم.

نمونه کار های شرکت دیزاین مای سایت در زمینه اسکریپت اختصاصی به عدد 2 رقمی افزایش یافته است و ده ها وب سایت بر پایه پی اچ پی کیک پیاده سازی نموده ایم.

یک نمونه از اسکریپت اختصاصی در این قسمت آورده شده است :  نمونه کار 

نمونه های زیادی توسط دیزاین مای سایت طراحی و اجرا شده است ، برای اطلاع از آنها با مدیریت وب سایت تماس بگیرید.

مدت زمان انجام پروژه های اختصاصی یا اسکپریت متفاوت بوده و زمان های متفاوتی برای پیاده سازی و اجرای آن ها لازم است ، بسته به نوع کار از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده میکنیم ، برای مثال در یک اسکپریت ما نیاز بر این میبینیم که از زبان برنامه نویسی PHP استفاده کنیم ، و زمانی نیز لازم است که از زبان برنامه نیسی Asp.Net بهره جوییم.

برای استعلام قیمت اسکریپت اختصاصی خود با مدیریت شرکت تماس بگیرید .

 

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

۲ نظر

پاسخ دهید

تماس با شرکت