رفتن به محتوای اصلی

بسته ویژه طراحی وب سایت

توسط مرداد ۲۸, ۱۳۹۵اخبار شرکت دیزاین مای سایت, مقالات دیزاین مای سایت1 دقیقه برای خواندن کافیست
تبلیغ در سایت های نیازمندی

طراحی وب سایت حرفه ای حتی با سئوی بسیار بالا به تنهایی خود مشکل گشای یک شرکت نیست که تمایل دارد در اینترنت حرف اول را بزند ، طبیعتاً پس از طراحی وب سایت حتی با رعایت تمامی موارد سئو و بهینه سازی ، سرور قدرتمند ، آپدیت سازی منظم نیازمند تبلیغ گسترده در سراسر اینترنت می باشند.

حال شرکت دیزاین مای سایت در نظر دارد برای تمامی مشتریان خود بلا استثنا در تمامی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام ( گروه های چندین هزار نفری ) اینستاگرام ، فیس بوک ، گوگل پلاس ، و بیش از 150 وب سایت نیازمندی از جمله ، دیوار ، شیپور ، نیازما ، ایستگاه و …… اشاره کرد.

تمامی تبلیغات در این وب سایت ها در طول چندین روز انجام میگیرید و برای وب سایت به همراه سئو و بهینه سازی عالی توسط شرکت بازدهی فوق العاده ای خواهد داشت ، تبلیغات شما در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت های نیازمندی در طول یک ماه درج خواهد شد و پس از یک ماه به صورت رایگان برای 3 ماه تمدید/ویرایش خواهد شد. همچنین گزارش کار از نحوه تبلیغ و وب سایت های تبلیغ از طریق تلگرام یا ایمیل به کاربر عزیز ارسال میشود.

حال کاقیست سفارش طراحی وب سایت خود را ، چه به صورت ساده و چه از نوع حرفه ای در شرکت طراحی سایت دیزاین مای سایت به ثبت برسانید ، پس از طراحی وب سایت در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت های نیازمندی به طور رایگان تبلیغ خواهید شد …

این  فرصت استثنایی را از دست ندهید 

Rate this post
دیزاین مای سایت

با بیش از 1500 نمونه کار طراحی موفق در زمینه وب سایت در کنار شما هستیم تا یک گام مقتدرانه به سوی پیشرفت کسب و کار شما برداریم. صفحات اول گوگل ، طراحی وب سایت های کارخانجات معتبر توسط این شرکت اتفاقی نیست ! شما هم میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. حتماً به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید. /تیزر / سرور و دامنه / سئو / طراحی لوگو :)

پاسخ دهید

تماس با شرکت